صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / برزگر: کاهش اختلافات و افزایش وحدت مورد توجه ویژه قرار گیرد
برزگر: کاهش اختلافات و افزایش وحدت مورد توجه ویژه قرار گیرد

برزگر: کاهش اختلافات و افزایش وحدت مورد توجه ویژه قرار گیرد

نماینده مردم سلماس با تاکید بر لزوم وحدت در داخل کشور، تاکید کرد: ما باید در داخل کشور در جهت به حداقل رساندن اختلافات و افزایش سطح وحدت تلاش کنیم.

شهروز برزگر

به‌ گزارش ‌ایسنا، شهروز برزگر در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۴۰ روز دیگر انقلاب اسلامی وارد چهل و یکمین سال عزتمند خود می‌شود. در این مدت هم شاهد کم و کاستی و هم شاهد رشد و توسعه بودیم. اتفاقاتی رخ داد مانند هشت سال جنگ تحمیلی علیه مردم، بازسازی مناطق جنگی، تحریم های خصمانه علیه مردم، اقدامات تروریستی و دشمنی دشمنان ایران که در تمامی این موارد مردم با اقتدار در صحنه‌ها حضور داشتند.

وی افزود: توسعه و پیشرفت سهم مردم است و باید به رشد تولید، بالا رفتن سطح امید و آبادانی روستاها، توجه به دستاوردهای انقلاب و اتکا بر آرای مردم با ماهیت اسلامی توجه شود. برای بهتر شدن زندگی مردم در حوزه اشتغال و موضوعات دیگر باید تلاش شود. باید به موضوع صنعت گردشگری و ایجاد روابط با کشورهای همسایه توجه شود.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در داخل باید یک وحدت به وجود آید و برای سرمایه‌گذاری، امور تسهیل پیدا کند. ما باید به حداقل رساندن اختلافات و بالا بردن سطح وحدت توجه کنیم. همچنین اجرای قانون باید مورد توجه باشد. باید به حقوق مردم و موضوع بازنشستگان توجه شود. باید به موضوعاتی مانند تولید داخلی، پایین آوردن نرخ سود بانکی و استفاده بهینه از آمارها و احیای دریاچه ارومیه توجه شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: موضوع برخورد قاطع با مفسدان و ارج نهادن به مقام معلمان مورد اهتمام قرار گیرد. همچنین باید به مدیریت اقتصادی با توجه به شرایط کنونی و واگذاری اختیاراتی به استانداران، فرمانداران و واگذاری بخش‌های نیمه تمام به بخش‌های خصوصی، اجرای اصل ۱۴۴ قانون اساسی و تخصیص آب حقآبه‌داران توجه شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.