صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / بررسی تخصیص وام ۱.۵ میلیاردی برای اشتغال روستایی و کم‌سرمایه

بادامچی مطرح کرد

بررسی تخصیص وام ۱.۵ میلیاردی برای اشتغال روستایی و کم‌سرمایه

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به حضور معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: در جلسه‌ امروز تخصیص وام ۱.۵ میلیارد تومانی برای مشاغل کم‌سرمایه‌ای و روستایی را بررسی کردیم.

محمدرضا بادامچی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جلسه امروز(سه‌شنبه) کمیسیون اجتماعی گفت: با توجه به رکود اقتصادی حاکم بر کشور، مشاغل کم‌سرمایه، خانگی و روستایی باید بیش از پیش مورد اهمیت و توجه قرار  بگیرد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی با اشاره به حضور معاون اشتغال وزارت کار در جلسه امروز گفت: ایشان متولی این کار هستند. قرار بر این شد که وزارت کار مشاغل کم سرمایه‌ را از نظر مهارت‌آموزی، سرمایه‌ای و فروش تولیداتشان مورد حمایت قرار دهد.

بادامچی افرود: هدف کمیسیون این است مشاغل کم‌سرمایه‌ای و خانگی در این مقطع اقتصادی در ذهن نمایندگان باشد. ما از روحیات بسیاری از کشورهای مثل ویتنام نیز استفاده کرده‌ایم. ویتنام یک کشور آبی و دریایی است، آنها از محصولات دریایی‌شان به اندازه‌ نفت ما، درآمد زنجیره‌ای و کم‌سرمایه‌ای درست کرده‌اند.

نماینده مردم تهران با اشاره بررسی تخصیص وام ۱.۵ میلیارد تومانی برای این امر گفت: این وام برای آموزش و مهارت‌آموزی و تخصیص اعتباراتی به عنوان سرمایه برای افراد است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.