صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / ایمنی فرودگاه خارک افزایش یافت
ایمنی فرودگاه خارک افزایش یافت

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران:

ایمنی فرودگاه خارک افزایش یافت

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به اهمیت بسیار بالای فرودگاه شهدای جزیره خارک گفت: الزام‎های فرودگاهی و ایمنی زمینی فرودگاه خارک افزایش یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, عباس اسدروز در نشست بررسی وضع فرودگاه جزیره خارک تصریح کرد: فرودگاه شهدای جزیره خارک یکی از مهم‎ترین و راهبردی‌ترین فرودگاه‎های کشور در حوزه حمل‎ونقل هوایی است و از لحاظ لجستیک نقش مهم و تاثیرگذاری در این جزیره دارد.
وی ادامه داد: در ٩ ماه امسال بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ پرواز در فرودگاه جزیره خارک بدون حادثه و با ایمنی کامل انجام شده است و این نشان از توان بالای کارکنان زمینی و عملیاتی شرکت پایانه‎های نفتی ایران در حوزه فرودگاه این جزیره دارد.
به گفته وی، همچنین در ٩ ماه گذشته بیش از ١۶٩ هزار مسافر و بیش از ۲ میلیون و ٧٠٠ هزار کیلوگرم بار با بالاترین استاندارد‌های روز جا‌به‌جا شده است.
در ادامه، اصلان کاظم‎پور، مشاور هوانوردی، هواپیمایی و فرودگاهی وزارت نفت گفت: در بازیدها و ممیزی فرودگاه شهدای جزیره خارک، گام‎های موثری در زمینه رعایت الزام‎های فرودگاهی و ایمنی زمینی فرودگاهی برداشته شده است و روند رو به رشدی را در فرودگاه جزیره خارک می‎توان مشاهده کرد.
همچنین مانی عبدالله‎زاده، مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شرکت ملی نفت ایران، درباره اهمیت و ارتقای ایمنی زمینی فرودگاه‌های ملکی شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: رعایت استانداردهای بین‎المللی سازمان هواپیمایی کشوری و تلاش برای ایجاد یک نظام‎نامه نوین سازماندهی مشاغل آتش‎نشانی و تصدی‎گری ایمنی صنعت نفت نیازمند یک برنامه مدون و اجرایی است.

همچنین مطالعه کنید:

امضای بزرگ‌ترین قراردادهای نفتی یک دهه‌ اخیر/افزایش ۴۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت با توسعه ۶ میدان نفتی

به گزارش کسب و کار نیوز، قرارداد توسعه ۶ میدان نفتی کشور به ارزش بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.