صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / کمبود منابع مالی عامل بی‌انگیزگی دانشجو برای فعالیت‌های فرهنگی

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مطرح کرد

کمبود منابع مالی عامل بی‌انگیزگی دانشجو برای فعالیت‌های فرهنگی

معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: کمبود منابع مالی یکی از علل بی انگیزیگی دانشجویان در انجام فعالیت‌های فرهنگی است.

محیط دانشگاه

فریمان ابراهیم زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: دانشجویان عضو فرهیخته جامعه هستند و موجب رشد و پویایی جامعه می‌شوند، از همین رو حضورشان در فعالیت‌های فرهنگی بسیار مفید خواهد بود.

وی اظهار کرد: تلاش خود را می کنیم که اگر تشکلی در دانشگاه برنامه‌ای را ارائه می‌دهد حمایت کنیم اما انتظار اصلی که از تشکل‌های داریم محقق نشده است و باید سازمان دهی بهتری داشته باشند.

ابراهیم زاده با اشاره به اینکه یکی از علل کمبود فعالیت های فرهنگی، دانشجویی کمبود منابع مالی دانشگاه است، ادامه داد: کم بودن توان مالی در دانشگاه ها یکی از عواملی است که دانشجویان دچار بی انگیزگی می شوند و استقبال آن ها از فعالیت فرهنگی در دانشگاه کاهش یافته است.

بیکاری فارغ التحصیلان از علل بی انگیزگی دانشجویان در انجام فعالیت های دانشجویی

معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بیان کرد: تعریف سازمان جهانی بهداشت از سلامت، مربوط به سلامت جسمانی نیست بلکه مولفه های دیگر را نیز از شاخص های سلامت معرفی می کند.

وی تاکید کرد: اگر دانشجویی به سلامت جسمانی و روانی خود به یک اندازه اهمیت دهد، در فعالیت های فرهنگی دانشگاه نیز شرکت می کند و به دنبال مطالبات خود خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.