صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / نمی توان نقش بانک شهر را در افزایش مخاطبان نمایشگاههای کتاب استانی نادیده گرفت

نماینده مجلس شورای اسلامی:

نمی توان نقش بانک شهر را در افزایش مخاطبان نمایشگاههای کتاب استانی نادیده گرفت

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بانک شهر در مسیر توسعه فرهنگی برنامه های مطلوبی داشته است و نمی توان نقش آن را در افزایش مخاطبان نمایشگاه های کتاب استانی نادیده گرفت.

 اردشیر نوریان با بیان این مطلب اظهار کرد: حمایت جدی بانک شهر از برگزاری نمایشگاه های کتاب مراکز استان ها در سه سال گذشته نشان از توجه جدی مسئولان این بانک به توسعه فرهنگی دارد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، وی افزود: بانک شهر طی این سال ها توانسته هر سال نسبت به بروزرسانی برنامه های خود برای توزیع سریع تر و مطلوب‌تر بن کارت های یارانه ای خرید کتاب با هدف ارتقای فرهنگ عمومی جامعه اقدام کند.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن، خاطر نشان کرد: این بانک در توزیع بن کارت های یارانه ای خرید کتاب نمایشگاه های کتاب مراکز استان ها نسبت به بانک های قبلی عملکرد موفق‌تری داشته است.
نوریان در ادامه تصریح کرد: به دنبال ارائه خدمات مطلوب بانک شهر در نمایشگاه های کتاب مراکز استان ها استقبال عمومی از این رویداد فرهنگی بسیار بالاست و این مهم، در افزایش فروش کتاب و به دنبال آن در بالا رفتن میزان سرانه مطالعه و بهبود فرهنگ کتاب و کتابخوانی نقش مستقیم ایفا می کند.

 

همچنین مطالعه کنید:

اخطار به نمایشگاهداران متخلف/کدملی نخرید

به گزارش کسب و کار نیوز؛  امسال نیز با وجود رکود معاملات در بازار خودرو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.