صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / فروش چشمگیر شرکتهای دانش‌بنیان در شرایط بحران‌های اقتصادی
فروش چشمگیر شرکتهای دانش‌بنیان در شرایط بحران‌های اقتصادی

ستاری در افتتاحیه دو نمایشگاه بزرگ فناوری اعلام کرد

فروش چشمگیر شرکتهای دانش‌بنیان در شرایط بحران‌های اقتصادی

معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور با اشاره به چالش‌های اقتصادی در کشور، گفت: علیرغم مشکلات در بخش‌های اقتصادی، ولی فروش شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار چشمگیر است که این امر نشان می‌دهد بخش‌های دانش‌بنیان جزو بخش‌های پویای کشور هستند.

افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر سورنا ستاری امروز در افتتاحیه نوزدهمین “نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار” و “ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران”، افزود: با تمام مشکلات و چالش‌های اقتصادی، حجم اقتصاد دانش‌بنیان به شدت در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه فروش شرکت‌های دانش‌بنیان روند افزایش را نشان می‌دهد، اظهار کرد: این امر نشان می‌دهد که شرکتهای دانش‌بنیان بخش پویایی هستند.

ستاری ادامه داد: امروز پارک‌های علم وفناروی و مراکز رشد در دانشگاه‌ها توسعه یافته‌اند، ولی باید فناوری‌هایی که از سوی این شرکت‌ها تولید می‌شوند، به زندگی مردم وارد شده تا آنها از شیرینی و حلاوت این فناوری‌ها بهره‌مند شوند.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور با بیان اینکه این دو نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه فناوری در کشور محسوب می‌شوند، خاطر نشان کرد: این دوره از نمایشگاه با همکاری و هماهنگی دو نهاد معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری و وزارت علوم برگزار شده و امیدواریم خروجی خوبی داشته باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.