صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / فراخوان دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ منتشر شد/مهلت ثبت نام تا اول اردیبهشت ۹۸
فراخوان دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ منتشر شد/مهلت ثبت نام تا اول اردیبهشت ۹۸

فراخوان دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ منتشر شد/مهلت ثبت نام تا اول اردیبهشت ۹۸

دهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ با صدور فراخوانی از کلیه علاقمندان برای حضور در این دوره از جشنواره دعوت کرد.

جشنواره سیمرغ

به گزارش کسب و کار نیوز، جشنواره بین‌المللی سیمرغ در دهمین دوره از برگزاری خود فراخوان حضور داد و از کلیه دانشگاهیان علاقمندان به حوزه‌های مختلف فرهنگی دعوت به حضور کرد.

در این فراخوان آمده است: بی شک مهمترین و والاترین عنصری که در هویت و مبنای پیشرفت هر جامعه دخالت اساسی دارد فرهنگ آن جامعه است و با انحراف فرهنگ، هر چند جامعه در ابعاد اقتصادی، سیاسی، صنعتی و نظامی به صورت مقطعی و کاریکاتوری قدرتمند و قوی باشد ولی آن پیشرفت مانا و متوازن نبوده و میان تهی است.

معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای تحقق آرمان های نظام کارآمد جمهوری اسلامی ایران و با عنایت بر لزوم گسترش و ترویج فرهنگ اسلامی – ایرانی و همچنین ترویج فرهنگ سلامت با بهره مندی از ابزار هنر و به منظور شناسایی و رشد استعدادهای فرهنگی و هنری دانشجویان، کارکنان، اساتید و جامعه پزشکی کشور، اقدام به برگزاری دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ نموده است.

این دوره از جشنواه در بخش‌های آزاد (ویژه دانشجویان اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی و جامعه پزشکی کشور)  بخش فرهنگ سلامت (ویژه دانشجویان دانشگاه های سراسرکشور) و بخش بین الملل( ویژه دانشجویان سراسر جهان) برگزار می‌شود.

به گزارش مفدا، بخش آزاد جشنواره شامل تئاتر، فیلم، ادبی، هنرهای تجسمی و موسیقی است. علاقمندان از ابتدای دی ماه ۹۷ تا ابتدای اردیبهشت ماه سال ۹۸ فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.