صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / ثوری: تشکیل دو تیم ملی حتمی است/ بوکس مشکل مالی ندارد!
ثوری: تشکیل دو تیم ملی حتمی است/ بوکس مشکل مالی ندارد!

ثوری: تشکیل دو تیم ملی حتمی است/ بوکس مشکل مالی ندارد!

رئیس فدراسیون بوکس گفت: به هیچ عنوان از تشکیل دو تیم ملی منصرف نشده‌ایم و برای حضور در تورنمنت‌های پیش رو در فدراسیون بوکس مشکل مالی نداریم.

حسین ثوری

حسین ثوری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص دلایل کنار گذاشتن سجاد محرابی و جاسم دلاوری از ترکیب تیم ملی بوکس، گفت: ما آن‌ها را از روی اختلاف شخصی کنار نگذاشتیم و دلیل این کار تنها قوانین انتخابی‌ها بود که از قبل مطرح کرده بودیم. تنها دو بوکسور(احسان روزبهانی و سالار غلامی) به صورت موجه در انتخابی‌های تیم ملی(رقابت‌های قهرمانی کشور) نبودند و با وجود همه احترامی که به بزرگان بوکس ایران (محرابی و دلاوری) داریم، نمی‌توانستیم از آن‌ها در تیم ملی استفاده کنیم چون قوانین از پیش تعریف شده بودند.

او در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل انتقادات موجود فدراسیون بوکس از تصمیم خود برای تشکیل دو تیم ملی منصرف شده است؟ توضیح داد: انتقاداتی که صورت می‌گیرد درست نیست، تصمیم نداریم دو تیم ملی را مقابل یکدیگر قرار دهیم که این انتقادات صورت می‌گیرد. هر دوتیم قرار است زیر نظر یک سرمربی و با برنامه‌هایی مشترک کار کنند که مطمئنا مشکلی نخواهد داشت.

ثوری افزود: صحبت‌ها در مورد انصراف من از این تصمیم نیز درست نیست. ما نزدیک به دو برابر نفرات دو تیم ملی بازیکن به اردو دعوت کردیم که از بین آن‌ها قرار است دو تیم را انتخاب کنیم. هدف ما از تشکیل این دو تیم تکمیل فرایند آماده سازی ملی‌پوشان برای رقابت‌های پیش رو است تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که این دو تیم به میزبانی آکادمی المپیک تمرینات خود را پیگیری می‌کنند؟ اظهار کرد: فعلا تمرین یکی از تیم‌های ملی در آکادمی قطعی است و پس از تشکیل تیم دوم نیز اگر استانی اعلام میزبانی کند سعی می‌کنیم هماهنگی‌ها را انجام دهیم تا با برنامه‌های مشترک تمرینی، تیم را به آن‌جا اعزام کنیم.

او در مورد انتقادات صورت گرفته از فدراسیون بوکس در روزهای اخیر، تصریح کرد: ما اگر اقدامی نمی‌کردیم هیچکس در مورد بوکس صحبت نمی‌کرد اما الان همه از بوکس حرف می‌زنند که نشان از زنده بودن این رشته دارد، از این بابت خیلی خوشحالم. مطمئنا یک حرکتی وجود دارد که همه به آن توجه می‌کنند و سعی می‌کنیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

حسین ثوری همچنین در پاسخ به این سوال، جهت حضور در تورنمنت‌های پیش رو از قبیل مجارستان آیا مشکل مالی برای فدراسیون بوکس وجود ندارد؟ اظهار کرد: خوشبختانه یکی از اهداف مهم نایب رئیس ما برطرف ساختن مشکل‌های مالی است و برای تورنمنت‌های پیش رو مشکل نداریم. ما دو تورنمنت هندوستان و مجارستان را پیش رو داریم که سعی می‌کنیم در یکی از این رقابت‌ها شرکت کنیم و برای حضور در آن‌ها مشکل مالی نداریم. برای ادامه کار هم مسلما برنامه‌هایی را داریم تا شرایط خوبی فراهم شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.