صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی نیک‌شهر با حضور وزیر بهداشت

افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی نیک‌شهر با حضور وزیر بهداشت

در سفر وزیر بهداشت به استان سیستان و بلوچستان، چهار پروژه بهداشتی و درمانی شهرستان نیک‌شهر شامل کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی، بخش LDR، سی‌تی اسکن بیمارستان محمد رسول‌الله (ص) و مجموعه مسکونی شش واحدی متخصصین این شهرستان با حضور دکتر هاشمی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کسب و کار نیوز، عملیات ساخت کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی نیک‌شهر در زمینی به مساحت ۱۶۲۰ متر مربع از سال ۹۴ آغاز شده و برای ساخت و تجهیز آن بیش از ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار، هزینه شده است.

در این کلینیک ۲۰ پزشک متخصص، خدمات مورد نیاز مردم در حوزه‌های داخلی، جراحی، دیابت، نورولوژی، ارتوپدی، اطفال، زنان، رادیولوژی و سونوگرافی را ارائه می‌کنند.

همچنین بخش LDR (واحدهای اختصاصی زایمان) بیمارستان محمد رسول‌الله (ص) نیک‌شهر نیز که عملیات ساخت آن از سال ۹۵ در زمینی با زیربنای ۱۱۵۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شده بود، با ۱۲ اتاق زایمان به بهره‌برداری رسید.

سی‌تی اسکن این بیمارستان نیز با مشارکت بخش غیردولتی و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان راه‌اندازی شده است و یک متخصص سونوگرافی نیز در این بخش، فعالیت داشته و خدمات درمانی مورد نیاز را به مردم ارائه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، مجموعه شش واحدی متخصصین نیک‌شهر در زمینی با زیربنای ۵۲۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با تجهیزات کامل به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.