صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / آیا شهر همیشه بیدار به کمربندی نیاز دارد؟
آیا شهر همیشه بیدار به کمربندی نیاز دارد؟

آیا شهر همیشه بیدار به کمربندی نیاز دارد؟

سرپرست فرمانداری شهرستان فاروج گفت: باید بررسی‌های لازم شود تا شهر همیشه بیدار(فاروج) به کمربندی نیاز دارد و یا خیر.

شهر آجیلی

«مسعود صادق» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در پاسخ به این پرسش که با توجه به این‌که سالانه میلیون‌ها خودرو از داخل این شهر عبور می‌کنند که حجم زیادی از این ترددها مربوط به خودروهای سنگین چون اتوبوس، کامیون و تریلی‌هاست و آیا زمان آن نرسیده که مقداری از ترددها به خارج از شهر انتقال داده شود؟ اظهار کرد: در گذشته در ادامه پروژه ساخت آزادراه «بهشهر – قوچان» ساخت کمربندی نیز در فاروج در نظر گرفته شده بود که بخشی از کار چون مطالعات و … نیز انجام شده است.

وی افزود: اما از آنجایی‌که فاروج معروف به شهر آجیلی و همیشه بیدار است، شماری از کسبه اعتراض کرده و به‌صورت مستقیم به وزارت راه و شهرسازی مراجعه کرده و از وزیر درخواست کرده بودند برای این‌که کار آن‌ها به مخاطره نیفتد از اجرای این پروژه خودداری کنند که در آن زمان با این امر موافقت شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان فاروج ادامه داد: اما با توجه به حجم زیاد ترددها به‌خصوص در ایام تعطیلی و یا مراسم خاص، مقرر شد تا شهرداری این شهر نسبت به ساخت کنارگذری اقدام کند که طی زمان‌های مذکور بخشی از ترددها به آن مکان انتقال یابد.

صادق تصریح کرد: اما برای این‌که برای این شهر کنار گذر ساخته شود و یا این‌که ساخت این پروژه به سود مردم است و یا خیر باید بررسی و مطالعات بیشتری شود تا به ایجاد مشکلات پیچیده‌تری منجر نشود.

«فاروج» معروف به شهر آجیلی است که آجیل‌فروشان این شهر از ورود تا خروج شهر مغازه‌های خود را برپا کرده‌اند و با توجه به حجم ترددی که از این مسیر می‌شود مغازه‌های آجیل‌فروشی آن‌ها در طول شبانه‌روز فعال است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.