صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / آغاسی: می‌خواهیم به پیروزی در همه بازی‌ها عادت کنیم
آغاسی: می‌خواهیم به پیروزی در همه بازی‌ها عادت کنیم

آغاسی: می‌خواهیم به پیروزی در همه بازی‌ها عادت کنیم

مدافع تیم ملی فوتبال امید معتقد است حمایت‌های صورت گرفته موجب تقویت روحیه اعضای تیم شده است.

دیدار تیم ملی فوتبال امید ایران و عربستان / تیم ملی امید

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عارف آغاسی که به همراه تیم امید در اردن حضور دارد درباره برنامه‌های آماده‌سازی تیم امید گفت: بعد از بازی‌های آسیایی خوشبختانه تیم ما رها نشد و به صورت پیاپی بازی‌ها و اردوهای آماده‌سازی بسیار خوبی داشتیم. حمایتی که از برنامه‌های تیم امید صورت گرفته موجب تقویت روحیه اعضای تیم شده و بچه‌ها به خوبی می‌دانند چه وظیفه سنگینی دارند.

آغاسی اضافه کرد: صعود به المپیک برای مردم ما خیلی مهم است و برنامه‌های کادر فنی که با حمایت فدراسیون اجرایی می‌شود برای آماده کردن یک تیم مدعی اهمیت زیادی دارد. خوشبختانه جو روانی اردوها هم بسیار مفید است و بچه‌ها رابطه بسیار صمیمی و نزدیکی با هم دارند. خوشبختانه در سه بازی گذشته پیروز شدیم و می‌خواهیم علاوه بر برآورده کردن انتظارات کادر فنی در همه بازی‌ها هم پیروز باشیم و به بردن عادت کنیم.

مدافع تیم امید در پایان گفت: ما بعد از بازی‌های جاکارتا مسابقات خوبی برگزار کرده‌ایم و حالا برای بازی با اردن در این کشور حضور داریم. این مسابقات هم به کادر فنی کمک می‌کند تا آمادگی بچه‌ها را ارزیابی کنند و هم بهترین تجربه ممکن برای ماست که با قدرت و سبک بازی تیم‌های مختلف آسیا مخصوصا تیم‌های عربی آشنا شویم.

هم‌چنین مدیر تیم ملی فوتبال امید صبح دوشنبه از محل تمرین این تیم در شهر امان بازدید کرد.

حمید استیلی با حضور در ورزشگاه الکرامه شهر امان کیفیت زمین چمن این ورزشگاه را مورد بررسی قرار داد. با اعلام نظر موافق مدیر تیم امید، شاگران کرانچار عصر امروز از ساعت ١٧:٣٠ به وقت محلی در ورزشگاه الکرامه تمرین می‌کنند.

گفتنی است دیدار تیم‌های ملی فوتبال امید ایران و اردن روز سه‌شنبه ساعت ١۵ در ورزشگاه مدینه الریاضیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.