صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / طلب ۵ میلیارد تومانی ناشنوایان از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی!
طلب ۵ میلیارد تومانی ناشنوایان از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی!

سرپرست فدراسیون مدعی شد:

طلب ۵ میلیارد تومانی ناشنوایان از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی!

با وجود این که در سال ۹۶ بعد از مصوبه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور قرار بر این بود سالیانه مبلغ ۳ میلیارد تومان بودجه از طریق این سازمان به حساب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزرشی برای بازسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان اختصاص داده شود، متاسفانه به جز واریز ۷۰۰میلیون تومان در سال گذشته، شرکت به تعهدات خود عمل نکرده است.

ناشنوایان

به گزارش کسب و کار نیوز، گفت: در سال گذشته بعد از مصوبه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای بازسازی و بهسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان که قدمت ۵۰ ساله دارد، سال گذشته شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تنها ۷۰۰ میلیون تومان برای بازسازی این ورزشگاه به حساب فدراسیون ناشنوایان واریز کرده و از سال گذشته تا به الان هیچ مبلغ دیگری واریز نشده است. هر چند قرار بر این بود که بعد از مصوبه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور سالیانه مبلغ ۳ میلیارد تومان برای بازسازی این مجموعه که جزو ردیف بودجه قرار گرفته بود به حساب شرکت توسعه واریز شود تا شرکت نسبت به بازسازی و بهسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: در سال گذشته که بازسازی استخر مجموعه ورزشی ناشنوایان در دستور کار قرار گرفت، قرار بر این بود که تعمیرات و بازسازی زمین چمن مصنوعی و خوابگاه این مجموعه ورزشی نیز تابستان امسال آغاز شود که متاسفانه تا به امروز هیچ اعتباری از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برای این منظور واریز نشده و به جز بازسازی استخر، تعمیرات دیگری انجام نشده و معلوم نیست پولهای ردیف بودجه ناشنوایان در کجا هزینه می‌شود.

سرپرست فدراسیون ناشنوایان خاطرنشان کرد: زمین چمن مصنوعی این مجموعه ورزشی شرایط نامناسبی دارد و اگر بازسازی آن به سرعت انجام نشود، قادر به حفظ و نگهداری آن با شرایط کنونی نیستیم.

سلگی اظهار کرد: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برخلاف چیزی که از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای بازسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان مصوب شده بود به تعهدات خود عمل نکرده و ما با وجود مشکلات اعتباری که برای انجام برنامه‌های اجرایی خود داریم، به خاطر جلوگیری از تخریب پیش از حد خوابگاه که مشکل گرمایشی داشت، مجبور شدیم ۴۰ میلیون تومان از اعتبارات جاری خود هزینه کنیم. حتی رستوران مجموعه ورزشی ناشنوایان در شرایطی است که به دلیل نامناسب بودن سرویس بهداشتی آن چندین بار از سوی وزارت بهداشت خواستار پلمپ کردن رستوران بودند که سعی کردیم تا حدود ۲۰ میلیون تومان دیگر هزینه کنیم تا مانع پلمپ شدن آن شویم.

وی اضافه کرد: بعضی از فضاهای این مجموعه ورزشی چون خیلی قدیمی است، امکان ریزش آنها زیاد است و فدراسیون نمی‌تواند از عهده‌ی هزینه‌های بازسازی برآید. حتی بعد از رفتن کریمی رییس فدراسیون چندین بار از هیات رییسه درخواست کردم که جلسه‌ای را برای رسیدگی به وضعیت مجموعه ورزشی برگزار کنیم که متاسفانه به جز یک بار، همکاری لازم را با من نداشتند.

همچنین شهریار هنرور مدیر طرح و برنامه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در پایان با رد این مساله که در سال ۹۷ هیچ اعتباری ویژه‌ای به منظور بازسازی و بهسازی مجموع ورزشی ناشنوایان به حساب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی واریز نشده است، گفت: در جریان چنین مصوبه‌ای نیستم و در سال ۹۷ هیچ بودجه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد تومان که خاص بازسازی و تعمیرات مجموع ورزشی ناشنوایان باشد، از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به حساب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی واریز نشده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.