صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / تهدید ووشوکار هرمزگانی: مدال‌هایم را مقابل اداره ورزش و جوانان هرمزگان آتش می‌زنم!
تهدید ووشوکار هرمزگانی: مدال‌هایم را مقابل اداره ورزش و جوانان هرمزگان آتش می‌زنم!

تهدید ووشوکار هرمزگانی: مدال‌هایم را مقابل اداره ورزش و جوانان هرمزگان آتش می‌زنم!

‌ووشوکار هرمزگانی با بیان اینکه شرایط به‌گونه‌ای پیش رفته است که خانواده‌ام می‌گویند ما دیگر نمی‌خواهیم ورزش ووشو را دنبال کنی، گفت: تصمیم گرفته‌ام مدال‌ها و احکام افتخاراتم را جلوی هیئت ووشوی استان یا اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان بسوزانم.

‌طاهر قاسمی

‌طاهر قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، اظهار کرد: از مرداد یا شهریورماه بود که مشکلات من با هیئت ووشوی استان هرمزگان شروع شد. بنده داشتم برای مسابقات انتخابی تیم ملی آماده می‌شدم، سه ماه تمرین کردم، اردو زدم، یک ماه برای تمرین به تهران رفتم و وقتی برگشتم با برخی افراد در هیئت ووشوی استان به مشکل بر خوردم.

این ووشوکار هرمزگانی با اشاره به اینکه افرادی در هیئت ووشو حضور داشتند که هیچ‌گونه سابقه ورزشی نداشتند و مدام در زندگی خصوصی و شخصی ورزشکاران دخالت می‌کردند و مشکل من با این افراد بود، افزود: قبل از مسابقات انتخابی به من گفتند ثبت‌نام تو را برای مسابقات انتخابی انجام داده‌ایم. ۲۰ روز به مسابقات مانده بود که مسئول ثبت‌نام به من گفت چرا ثبت‌نام نمی‌کنی؟ گفتم آقای بهرمن، رئیس هیئت ووشوی استان هرمزگان کارهای ثبت‌نام من را انجام داده است که وی اظهار کرد هیچ‌کس شما را ثبت‌نام نکرده است، آن‌قدر این مسئله کش پیدا کرد تا ۱۰ روز قبل از مسابقات فدراسیون سایت ثبت‌نام را بست.

قاسمی اضافه کرد: در این حواشی آقای بهرمن به سفر کربلا رفته بود، که بنده به آقای احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس در مجلس مراجعه کردم. آقای مرادی طی تماسی با آقای امیاری، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از ایشان خواست کار بنده را پیگیری کنند که آقای امیاری نیز با فدراسیون هماهنگ کردند که بنده ثبت‌نام شوم.

وی ادامه داد: این مسئله مربوط به چند روز مانده به مسابقات بود. بعدازآن آقای امیاری با رئیس فدراسیون تماس گرفت که گفتند طاهر قاسمی مشکل انضباطی دارد. من را ۶ ماه بدون هیچ ابلاغیه‌ای محروم کردند، بعد از آن که مهلت تمام شد و به مسابقات نرفتم به من گفتند که محروم نبوده‌ای.

این ووشوکار هرمزگانی با بیان اینکه فکر می‌کنم دلیل این کارها خصومت شخصی بوده که برخی افراد با من داشتند، تصریح کرد: آبرویم را همه‌جا برده‌اند و پشت سرم حرف‌هایی زده‌اند که آن‌قدر ناجور است نمی‌توانم به زبان بیاورم.

وی با اشاره به اینکه آقای بهرمن قول داده که با فدراسیون صحبت کند که من به تیم ملی بروم، عنوان کرد: تیم ملی که خانه خاله نیست. قانون دارد مسابقات انتخابی دارد و نمی‌شود همین‌طور با صحبت کردن وارد تیم ملی شد.

این ووشوکار هرمزگانی با بیان اینکه هیئت استان هرمزگان مشکل دارد، خاطرنشان کرد: بنده در تیم نوجوانان و جوانان استان حضور داشته‌ام. متأسفانه افراد در استان به یک سطحی که در بزرگسالی می‌رسند حذف می‌شوند و دیگر حمایت نمی‌شوند.

قاسمی با اشاره به اینکه این مسئله تنها برای من به وجود نیامده است، بیان کرد: خیلی از قهرمانان مثل امین عسکری که در سال ۲۰۰۶ نایب قهرمان آسیا شد، محمد سلیمان پور، مازیار عسکری و مهزیار محمدنژاد نیز همین مشکل را داشتند. مهزیار محمدنژاد را به این دلیل که در ستاد انتخاباتی رئیس هیئت ووشو فعالیت نکرده بود وارد حاشیه کرده و به هزار بهانه محرومش کردند. ما این را نفهمیدیم آقایان کار انتخاباتی می‌کنند یا ورزش؟

این ووشوکار هرمزگانی ادامه داد: سه ماه تمرین کردم، به سالن می‌رفتم و من را از سالن بیرون می‌کردند. من قهرمان و الگوی بچه‌ها هستم و اصلاً به خاطر بچه‌ها به سالن می‌رفتم که انگیزه‌ای داشته باشند. هر بار که به سالن می‌رفتم برای ورود با موانع مختلفی روبه‌رو می‌شدم، به من گفتند حق ورود به سالن را نداری تا تعیین تکلیف شوی! مگر من چه‌کاری انجام داده‌ام که حق ورود به سالن را هم نداشته باشم؟

قاسمی اضافه کرد: گفتند شما با فلان فرد که مخالف رئیس هیئت بوده بیرون رفته‌ای و علیه رئیس هیئت بلند شده‌ای و علیه‌ او طومار نوشته‌ای، من اصلاً در این فازها نیستم و رئیس هیئت خودش این فکرها را می‌کند؛ اصلاً هر کاری هم که من کرده باشم این آقا باید با آینده من بازی کند و نگذارد برای مسابقات انتخابی بروم؟

وی افزود:  الان شرایط به‌گونه‌ای شده که خانواده‌ام می‌گویند ما دیگر نمی‌خواهیم ورزش ووشو را دنبال کنی. وقتی دیدم کسی کاری نمی‌کند تصمیم گرفتم نامه‌ای به استاندار بنویسم.

این ووشوکار هرمزگانی با اشاره به اینکه از مسئولین می‌خواهم به فکر ورزشکاران استان باشند، خاطرنشان کرد: در هیئت ووشو عده‌ای دارند کار انتخاباتی می‌کنند و خیلی راحت قهرمانان را کنار می‌زنند؛ حتی تصمیم گرفته‌ام مدال‌ها و افتخاراتم را جلوی هیئت ووشوی استان هرمزگان یا اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان بسوزانم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.