صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / انتقاد نماینده اهواز از تشکیل جلسه‌ غیرعلنی برای بررسی موضوع نماینده سراوان
انتقاد نماینده اهواز از تشکیل جلسه‌ غیرعلنی برای بررسی موضوع نماینده سراوان

انتقاد نماینده اهواز از تشکیل جلسه‌ غیرعلنی برای بررسی موضوع نماینده سراوان

نمایند مردم اهواز در مجلس از تشکیل جلسه‌ غیرعلنی برای حواشی صورت گرفته پیرامون نماینده سراوان انتقاد کرد و گفت: این موضوع اولویت اصلی مجلس نبود.

کاظم نسب

به گزارش کسب و کار نیوز، جواد کاظم نسب نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس با انتشار پستی در صفحه‌ اینستاگرام خود نوشت:

«در روزهایی که طفلان زاهدانی معصوم ما در آتش زنده زنده می‌سوزند تا دل هر انسانی به درد آید، کارگران‌مان چندین ماه حقوق نگرفته اند. خود و خانواده هایشان در بحران واقعی به‌سر می‌برند. بهتر بود هیئت رئیسه مجلس وزیر آموزش و پرورش و مسئولان این وزارتخانه را احضار می‌کرد یا فکری به‌حال کارگران مظلومی همچون گروه ملی می‌نمود یا از وزارتخانه‌های نفت و آموزش و پرورش میزان اعتبارات اختصاص داده شده از محل عوارض گاز برای نوسازی مدارس و نحوه هزینه‌کرد را جویا می‌شد، نه آنکه به‌خاطر موضوعی دست چندم جلسه غیرعلنی تشکیل شود و وزیر احضار نماییم.

هیئت رئیسه مجلس و قوه مقننه باید در برابر افکار عمومی پاسخگو باشند، هر چند موضوع نماینده سراوان باید از ابعاد مختلف بررسی شود اما قطعا اگر هیئت رئیسه محترم اولویت بندی می‌کرد این موضوع در اولویت اصلی مجلس قرار نمی‌گرفت.

مسئولین آموزش و پرورش پس از حادثه آتش سوزی می‌توانند به راحتی سر بر بالین گذارند؟»

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.