صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / عزام‌ الاحمد: آماده برگزرای انتخابات با یک لیست شامل فتح و حماس هستیم
عزام‌ الاحمد: آماده برگزرای انتخابات با یک لیست شامل فتح و حماس هستیم

در واکنش به پیشنهاد هنیه

عزام‌ الاحمد: آماده برگزرای انتخابات با یک لیست شامل فتح و حماس هستیم

یکی از اعضای دو کمیته مرکزی فتح و اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) اعلام کرد که رهبری فلسطین آماده انتخابات با لیست یکپارچه‌ای‌ است که شامل جنبش فتح،حماس و گروه‌های فلسطینی می‌شود.

عزام الاحمد

به گزارش کسب و کار نیوز، سایت ارم نیوز گزارش داد، عزام الاحمد، یکی از اعضای کمیته مرکزی جنبش فتح و سازمان آزادی‌بخش فلسطین پس از سخنرانی اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس خاطرنشان کرد: به سخنان هنیه گوش دادیم و این سخنان همان چیزی است که در سندی که جنبش حماس به مصری‌ها ارائه داده، قید شده است.

وی در ادامه مدعی شد، این سند را از مصر تحویل گرفتیم و در آن چیز جدیدی قید نشده بود و جنبش فتح به شراکت و همکاری با جنبش حماس تمایل دارد اما حماس طرفی است که اختلاف و دودستگی ایجاد کرده است.

عزام الاحمد همچنین تاکید کرد: در تمامی توافقات امضا شده تشکیل دولت یکپارچه ملی و برگزاری انتخابات قید شده است اما کمیته اداری حماس که کنترل نوار غزه را در دست دارد مانع آن است.

وی گفت: از مدت‌ها پیش آماده انتخابات هستیم و آشتی از زمان انفجار کاروان رامی الحمدالله، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین متوقف شده و ما آماده برقراری آشتی از همان نقطه‌ای که متوقف شده، هستیم.

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح همچنین اظهار داشت: حماس حتی یک دلیل درخصوص انفجار کاروان رامی الحمدالله ارائه نداده و نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان نیز در این مسأله میانجیگری کرده و آماده برگزاری نشست دوجانبه شد اما حماس با آن مخالفت کرد و هنوز هیچ دلیل واضحی ارائه نکرده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آغاز به کار اجلاس رسمی بانک توسعه اسلامی در ریاض با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی/مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.