چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / نیروی انتظامی شرایط ایمن و خوبی در تهران فراهم کرده است
نیروی انتظامی شرایط ایمن و خوبی در تهران فراهم کرده است

استاندار تهران :

نیروی انتظامی شرایط ایمن و خوبی در تهران فراهم کرده است

استاندار تهران گفت: نیروی انتظامی در موضوع جمع آوری، غربالگری و ایجاد ظرفیت نگهداری دو هزار نفره برای معتادان متجاهر در استان تهران نقش مهمی داشته و اخلاق پذیری و زیست پذیری در استان تهران را محقق ساخته است.

ساتانداری

به گزارش کسب و کار نیوز، انوشیروان محسنی بندپی امروز در نشستی با رئیس پلیس تهران بزرگ ، معاونان وی و جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی تهران بزرگ که در محل استانداری تهران برگزار شد گفت: روش مدبرانه، خلاقانه وبهره مندی از نیروهای متخصص در نیروی انتظامی شرایط ایمن و خوبی درشهر تهران فراهم کرده است. 
 
وی با بیان اینکه فعالیت در هر نهادی حساسیت، ویژگی ها و سختی دارد تصریح کرد: سختی فعالیت نیروی انتظامی بر مزیت‌ هایش برای این فعالان عرصه نظم و امنیت  بیشتر است.
 
استاندار تهران با اشاره به حضور نیروهای انتظامی در شرایط سخت برف ویخبندان و  شب و روز و در همه زمان های وقوع  بحران در داخل وبیرون شهر تاکید کرد:  در هر بحرانی حتی پیش از حضور دستگاه‌های امدادی این  نیروهای انتظامی است که حضوری قوی و اثرگذار دارند.
 
محسنی بندپی با بیان اینکه در هر جامعه ای اگر امنیت، نظم، انضباط  و آرامش  فراهم شود سایرآحاد جامعه نیز نقش خود را به درستی ایفا می کنند ، عنوان کرد: ویژگی اخلاق مداری و جامعه محوری نیروی انتظامی در فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری هم تاکید شده است و ایشان بر این اصل تاکید دارند که مردم ولی نعمت ما هستند و باید به گونه ای با مردم رفتار شود که احساس سختی به آنها نرسد.
 
وی نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت و آرامش مردم به ویژه در شرایط خاص از جمله مشکلات و فشارهای اقتصادی مهم دانست و گفت:  ابعادمختلف پلیس از  راهنمایی ورانندگی تا پلیس فتا، پیشگیری و امنیت نشان دهنده وظیفه مهم،حساس و خطیر این قشر از زحمت کشان جامعه است. 
 
استاندار تهران رفع چهره شهر از معتادان متجاهر و کودکان کار و خیابان و ساماندهی آنها را یکی از انتظارات دولت دانست و افزود: نیروی انتظامی در موضوع جمع آوری، غربالگری و ایجاد ظرفیت نگهداری دو هزار نفره برای معتادان متجاهر در استان تهران نقش مهمی داشته و اخلاق پذیری و زیست پذیری در استان تهران را محقق ساخته است.
 براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران،  بندپی در پایان گفت: هر اقدام خوب و مثبت در کشور الگوست و حتی عملکرد منفی در استان تهران می تواند در کل کشور اثرگذار باشد .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تصمیم جدید دولت درباره یارانه‌های نقدی/ اعلام جزییات

به گزارش کسب و کار نیوز، با توجه به جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.