صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / عباس: دادگاه قانون اساسی حکم به انحلال شورای قانون گذاری داده است
عباس: دادگاه قانون اساسی حکم به انحلال شورای قانون گذاری داده است

عباس: دادگاه قانون اساسی حکم به انحلال شورای قانون گذاری داده است

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که دادگاه قانون اساسی تصمیم به انحلال شورای قانون گذاری فلسطین گرفته است.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از روسیا الیوم، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (شنبه) گفت که دادگاه قانون اساسی حکم به انحلال شورای قانون گذاری فلسطین داده و درخواستی را مبنی بر برگزاری انتخابات طی شش ماه مطرح کرده است.

محمود عباس تصریح کرد: ما به آمریکا “نه” گفتیم و به آمریکا و طرف‌های دیگر “نه” خواهیم گفت، اگر قدس از دست برود، چیزی باقی نمی‌ماند که در مورد آن صحبت کنیم اما ما ساکت نخواهیم ماند و این امر را نخواهیم پذیرفت.

وی ادامه داد: ما قدس را نخواهیم فروخت و قدس پایتخت ابدی مردم فلسطین باقی خواهد ماند، ما به حمایت بین المللی لازم از مردممان در محافل بین المللی ادامه می‌دهیم. مردم ما پایدار هستند و ما اجازه ادامه تعدی‌های اسرائیل را نمی‌دهیم. ما منتظر آنچه که ایالات متحده مدعی ارائه آن است، نمی‌مانیم. ما همچنان همان موضع مخالفت با گفتگو با دولت آمریکا را داریم، چراکه آمریکا را بی طرف نمی‌دانیم.

عباس تاکید کرد: تمام تلاش‌هایی که برای به بازی گرفتن امنیت فلسطین صورت می‌گیرد، ما را از رویارویی با معامله قرن باز نخواهد داشت، ما اجرای تصمیمات شوراهای ملی و مرکزی را آغاز کرده‌ایم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.