صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / ثمری: نمی‌دانستم آنقدر زود یک قهرمان را کنار می‌گذارند/ در انتخابی رکورد می‌زنم
ثمری: نمی‌دانستم آنقدر زود یک قهرمان را کنار می‌گذارند/ در انتخابی رکورد می‌زنم

ثمری: نمی‌دانستم آنقدر زود یک قهرمان را کنار می‌گذارند/ در انتخابی رکورد می‌زنم

قهرمان پرتاب دیسک قهرمانی آسیا گفت: درست است که به اردوی تیم ملی دعوت نشدم ولی برای قهرمانی آسیا برنامه‌ خوبی دارم.

علی ثمری پرتاب وزنه

علی ثمری در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد شرایط تمرینی خود اظهارکرد: به دلیل مصدومیتم در لیگ های سال قبل مسابقه ندادم و به دنبال درمان رفتم اما نزدیک ۳ ماه است که تمرینات خود را از سر گرفته ام. برنامه خیلی خوبی برای قهرمانی آسیا دارم. درست است که به اردوی تیم ملی دعوت نشدم اما هیچ مسابقه‌ای بدون انتخابی نخواهد بود. اولین مسابقه‌ای که خواهم داد در فروردین ماه برای انتخابی قهرمانی آسیا است.

وی ادامه داد: تمریناتم عالی است و زیر نظر الوند مربی قبلی خودم کار می‌کنم. ۲ اردو در کیش و قم خواهیم داشت. تمام هزینه های اردو، مربیان، رفت و آمد و تمریناتم را نیز خودم پرداخت می کنم. در این شرایط من مجبور شدم برای جبران هزینه‌هایم وام بگیرم تا بتوانم شرایط را برای خودم فراهم کنم و نتیجه بگیرم.

ثمری با بیان اینکه زود یک قهرمان را کنار می‌گذارند خاطرنشان کرد: لیست اردو را که اعلام کردند و اسمم نبودم واقعا خیلی تعجب کردم. فکرش را نمی‌کردم که به اردو دعوت نشوم. اما نظر آن‌ها است و کاری نمی‌توان کرد هرچقدر هم که من بگویم نظر آن‌ها عوض نخواهد شد. در ماده من مهردلان و جعفری به اردوی تیم ملی دعوت شدند. نمی‌دانستم آنقدر زود یک قهرمان را کنار می گذارند، فکر می‌کردم حمایتم می‌کنند تا مصدومیتم تمام شود و برگردم. من مدال کمی نگرفتم.

قهرمان پرتاب دیسک قهرمانی آسیا در مورد کسب نتیجه ضعیف در بازی‌های آسیایی جاکارتا هم خاطرنشان کرد: دو ماه و نیم تا سه ماه قبل از بازی های آسیایی به یک اردوی تدارکاتی در لهستان اعزام شدم. بوکویسکی مربی لهستانی آشنایی زیادی با بدن من نداشت و با یک فشار بی جا سبب شد من آسیب ببینم. برگشتم به ایران هر کاری که کردم که این آسیب رفع شود و بتوانم در بازی های آسیایی نتیجه خوبی بگیرم متاسفانه نشد. تقریبا آرزوی چهار ساله خود را از دست دادم. هرچند که فرصت خوبی را از دست دادم، اما اشکال ندارد جوان هستم، راه زیادی هم دارم.

ثمری در مورد سطح رکورد های خود در تمریناتش گفت: خداراشکر رکوردهای خوبی دارم. زمستان ها وزنه ۷ کیلویی نمی‌زنم و با وزنه ۸ کیلویی تمرین می‌کنم. وضعیت تمرینات خداراشکر عالی است و امیدوارم که بتوانم نتیجه خوبی بگیرم. من مطمئنم که می‌توانم رکورد شخصی خودم را بزنم.

او در پاسخ به این سوال که باید برای ورود به مسابقات قهرمانی آسیا چه رکوردی را ثبت کند گفت: نمی‌دانم که فدراسیون چه رکوردی را تعیین کرده است اما هر رکوردی را بگذارند مهم نیست می‌توانم بزنم. شکی ندارم که می‌توانم به مسابقات آسیایی برسم.

ثمری در پاسخ به این سوال که آیا هزینه درمان آسیب بعد از بازی های آسیایی را نیز خودش پرداخت کرده است یا خیر؟ گفت: هزینه درمان آسیبم با فدراسیون دوومیدانی بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.