صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / تاکید بر نقش اساسی شرکت ملی حفاری در فرایند تولید نفت و گاز
تاکید بر نقش اساسی شرکت ملی حفاری در فرایند تولید نفت و گاز

تاکید بر نقش اساسی شرکت ملی حفاری در فرایند تولید نفت و گاز

سرپرست معاونت امور تولید شرکت ملی نفت ایران گفت: شرکت ملی حفاری ایران از مهم‎ترین بخش‎های صنعت نفت کشور است و نقشی اساسی در فرآیند تولید دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, فرخ علیخانی امروز (شنبه، اول دی‌ماه) در آیین بزرگداشت سی‌ونهمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری افزود: این شرکت تلفیقی از دانش و تجربه است که با کاربست فناوری‎های نوین می‎تواند در صنعت نفت پیشرو باشد.
وی با بیان این‎که در شرکت ملی حفاری ایران، متخصصان دلسوز، توانمند و باتجربه راهبری این صنعت را در دست دارند، اظهار کرد: تجارب سیستماتیک مدیریت جدید این شرکت می‎تواند به تکمیل این فرآیند کمک کند.
علیخانی گفت: انتظار می‎رود شرکت ملی حفاری با برخورداری از ظرفیت‎های بالای تخصصی، نیروی انسانی کارآمد و تجهیزات و امکانات گسترده شاهد حضور فعال در عرصه‎های بین‎المللی منطقه باشد.
سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید با اشاره به لزوم نوسازی و بازسازی دستگاه‎های حفاری افزود: روزآمدی دستگاه‎ها و تجهیزات حفاری همسو با اهتمام به آموزش‎های تخصصی و استفاده از آخرین فناوری‎های نوین، موجب چابکی و شتاب بخشیدن در تحقق اهداف تعریف‌شده این شرکت می‎شود.

همچنین مطالعه کنید:

میزان تبادل برق در بورس انرژی به ۶۰ درصد می‌رسد

به گزارش کسب و کار نیوز ، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در نشست مشترک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.