چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین ویژه اعضای هیات علمی علوم‌پزشکی

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین ویژه اعضای هیات علمی علوم‌پزشکی

دوره‌های آموزشی آنلاین با همکاری مرکز سنجش آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی مجازی برای اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می‌شود.

دانشگاهی آموزش مجازی

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر آبتین حیدرزاده، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت نام این دوره‌های آموزشی ارزیابی و آزمون‌سازی  از تاریخ ۱۵ دی ماه از طریق دانشگاه مجازی، آغاز و دوره‌ها در سه سطح مقدماتی، متوسط و عالی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اعضای هیات علمی علاقه‌مند دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در تمام رشته‌های بالینی و علوم پایه که قصد طراحی و ارسال سوال برای گنجینه‌های سوال منطقه‌ای یا ملی داشته باشند و برای شرکت در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند، در این دوره‌ها شرکت خواهند کرد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی تاکید کرد: آن دسته از اعضای هیات‌های ممتحنه کلان مناطق آمایشی که اسامی آنها توسط معاونت آموزشی دانشگاه‌ها به مرکز سنجش آموزش پزشکی برای گذراندن دوره اعلام شود نیز در این دوره شرکت خواهند کرد. در انتهای دوره به کل شرکت‌کنندگانی که دوره را با موفقیت طی کنند، گواهی ارزیابی و سنجش ارائه خواهد شد. 

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر حیدرزاده در پایان خاطرنشان کرد: در راستای استانداردسازی مراکز آزمون الکترونیک و مراکز آزمون صلاحیت بالینی تمام مراکز کلان مناطق آمایشی از ۱۵ دی ماه به بعد توسط تیم‌های اعتباربخشی مرکز سنجش آموزش پزشکی مورد بازدید و اعتباربخشی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.