صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / اولین همایش جوان، اشتغال و کارآفرینی در فامنین برگزار شد

اولین همایش جوان، اشتغال و کارآفرینی در فامنین برگزار شد

در راستای تحقق اقتصادمقاومتی اولین همایش جوان،اشتغال و کارآفرینی درفامنین برگزار شد

به همت معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و در راستای تحقق اقتصادمقاومتی اولین همایش جوان،اشتغال و کارآفرینی درفامنین باحضورمدیرکل اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی استان، فرماندار، مسئولین دستگاههای اجرایی،اساتید دانشگاه وکارآفرینان و با استقبال کم نظیر جوانان شهرستان فامنین در سالن اجتماعات کتابخانه شهید مطهری برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از برنا، دکتر توصیفیان مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان در این همایش گفت: کسب و کار و کارآفرینی در بینش اسلامی یک ارزش محسوب می شود و آیات قرآن درباره کار و کوشش در قلمرو حیات به قدری فراوان و متنوع است که با کمال صراحت می توان گفت اسلام دین اجتهاد و سعی و کوشش است.

سیدمجیدشماعی فرماندار شهرستان فامنین دراین همایش ابراز امیدواری کرد خروجی این همایش که به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی است سبب رونق و شکوفایی اقتصادی شهرستان می شود.

فرماندار شهرستان فامنین ضمن اشاره به اینکه اشتغال مهمترین دغدغه نسل جوان و تحصیل کرده است ادامه داد: برای رفع این دغدغه بایستی فرصت ها و ظرفیت های شهرستان فامنین شناسایی و به نسل جوان معرفی و آموزش های لازم در راستای کارآفرینی به آنان ارائه شود.

وی، کارآفرینی و استفاده از ظرفیت های موجود را از مصادیق تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری دانست و گفت: با فکر و ایده های خلاق می توان به این مهم دست یافت.

درپایان این همایش ازطرف اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین از کارآفرینان برتر شهرستان بااهدای لوح، تقدیر بعمل آمد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.