صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / دیدار وزیر آموزش و پرورش با خانواده دانش آموزان زاهدانی فوت شده
دیدار وزیر آموزش و پرورش با خانواده دانش آموزان زاهدانی فوت شده

دیدار وزیر آموزش و پرورش با خانواده دانش آموزان زاهدانی فوت شده

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به همراه شماری از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با حضور در منازل چهار دانش آموز فوت شده حادثه آتش سوزی دبستان غیر دولتی اسوه حسنه این شهر با خانواده آنان دیدار و ابراز همدردی کرد.

دیدار وزیر آموزش و پرورش با خانواده دانش آموزان زاهدانی

به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: وزیر آموزش و پرورش و هیات همراه در سفر یک روز خود به منظور ابراز همدردی با خانواده داغدار دانش آموزان حادثه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه زاهدان وارد این شهر شدند .

علی مرادی بیان کرد: بطحایی با حضور در منازل چهار دانش آموزان فوت شده در آتش سوزی مدرسه زاهدان از نزدیک با آنان دیدار و دلجویی کرد .

وی افزود: همچنین امضای تفاهم نامه مشترک با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به منظور تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان به وسایل گرمایشی استاندار از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به زاهدان است .

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه را از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به زاهدان عنوان کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.