صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / استعفا، رسیدگی به حادثه آتش سوزی مدرسه را حل نمی‌کند
استعفا، رسیدگی به حادثه آتش سوزی مدرسه را حل نمی‌کند

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

استعفا، رسیدگی به حادثه آتش سوزی مدرسه را حل نمی‌کند

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: استعفای مدیر آموزش و پرورش حداقل کاری بود که در این ماتم بزرگ، می توانست باعث اندکی التیام افکار عمومی شود، من قبلا هم گفتم، اگر استعفای بنده هم باعث شود که اندکی به آرامش خانواده‌های داغدار کمک کند، به خدا قسم لحظه‌ای درنگ نخواهم کرد و به طریق اولی مطمئنم وزیر آموزش و پرورش هم همین باور را دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

به گزارش کسب و کار نیوز، امروز سومین روز درگذشت مونا خسروپرست، صبا عربی و یکتا میرشکار و دومین روز درگذشت مریم نوکندی دانش آموزان مدرسه دخترانه اسوه حسنه زاهدان است که وزیر آموزش و پرورش به منظور دیدار و دلجویی از خانواده این دانش آموزان به این شهر سفر کرده است .

یک واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان غیر انتفاعی در خیابان مصطفی خمینی ۲۳ زاهدان روز سه شنبه هفته جاری طعمه حریق شد که در آن چهار دانش آموز این مدرسه دخترانه به نام های مونا خسروپرست، صبا عربی، مریم نوکندی و یکتا میرشکار دچار آتش سوزی شدند .

پیکر یکتار میرشکار، صبا عربی و مونا خسروپرست روز چهارشنبه از مقابل مسجد جامع زاهدان و پیکر دانش آموز مریم نوکندی روز پنجشنبه تا بهشت محمد رسول الله (ص) زاهدان تشییع و در آرامگاه ابدی شان خاکسپاری شدند .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.