صفحه اصلی / استان ها / کردستان / بارش برف در اکثر محورهای کردستان
بارش برف در اکثر محورهای کردستان

بارش برف در اکثر محورهای کردستان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف در اکثر محورهای استان هستیم که لازم است رانندگان به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

برف کوهستان

 

دانش زندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در محورهای سنندج – کامیاران، کامیاران – دهگلان، سنندج – دیواندره، دیواندره – بیجار، قروه – دهگلان و سنندج – دهگلان هستیم.

وی با اشاره به اینکه در گردنه مروارید محور سنندج – کامیاران تردد با زنجیرچرخ امکانپذیر است، افزود: همچنین شاهد مه آلودگی و کاهش دید سطح جاده در گردنه‌های (ماموخ – نران – مروارید) محدوده روستای بیانلو و سعد آباد در شهرستان بیجار و کاهش دید افقی تا حداکثر ۵۰ متر را هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان عنوان کرد: هم اکنون تردد در تمامی محورهای استان روان و عادی است اما نیاز هست که رانندگان به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی مجهز باشند.

وی در پایان از همشهریان خواست که از تردد و مسافرت‌های غیرضروری در ایام زمستان به ویژه هنگام بارش‌ها خودداری کنند و چنانچه مجبور به تردد در محورهای استان هستند قبل از عزیمت، آخرین اطلاعات وضعیت جاده های استان را از شماره گویای ۱۴۱ که به صورت شبانه روزی و با فاصله زمانی حداکثر دو ساعته به روز رسانی می‌شود پیگیری کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.