صفحه اصلی / اجتماعی / محیط زیست / اختتامیه دومین جشنواره محیط زیستی ادبی “مادرم زمین” برگزار شد

اختتامیه دومین جشنواره محیط زیستی ادبی “مادرم زمین” برگزار شد

دبیر اجرایی دومین جشنواره محیط زیستی-ادبی مادرم زمین گفت: ادبیات، پل ارتباط مردمان یک سرزمین و محیط زیست فضایی است که مردم در آن زیست می کنند و پیوند این دو راهی برای پاسداری از مادر زمین در دل و جان انسان‌های جامعه است.

به گزارش کسب و کار نیوز، نشان ویژه جشنواره، جایزه نقدی و لوح تقدیر نفر اول در بخش داستان کوتاه به “مصطفی برفه‌ ئی” از شهر بجنورد برای اثر “آتش”، همچنین نشان ویژه جشنواره، جایزه نقدی و لوح تقدیر نفر دوم در بخش داستان کوتاه به “هانیه بختیاری” از شهر تهران برای اثر “آلودگی هوای شهر با  ارواح  پلید” و نشان ویژه جشنواره، جایزه نقدی و لوح تقدیر نفر سوم در بخش داستان کوتاه به “معصومه قدردان” از شهرستان اسفراین برای اثر” نوری” اهدا شد.

در ادامه نشان ویژه جشنواره، جایزه نقدی و لوح تقدیر نفر اول در بخش داستانک به “ایوب رضایی” از شهر سنندج برای اثر “بازیافت” همچنین نشان ویژه جشنواره، جایزه نقدی و لوح تقدیر نفر دوم در بخش داستانک  به “اصغر روح” از شهر تهران برای اثر”آخرین انار دنیا” و نشان ویژه جشنواره، جایزه نقدی و لوح تقدیر نفر سوم در بخش داستانک به “محسن  یاوری” از شهر کرمانشاه برای اثر “درخت” اهدا شد.

در پایان نشان ویژه جشنواره، جایزه نقدی و لوح تقدیر نفر اول در بخش شعر تقدیم شد به “صابر سعدی پور” از شهر تهران برای اثر “هواشناسی” همچنین در پایان نشان ویژه جشنواره، جایزه نقدی و لوح تقدیر نفر دوم در بخش شعر تقدیم شد به “صفورا سلمانیان” از شهر اصفهان برای اثر “نقاشی باران” و در پایان نشان ویژه جشنواره، جایزه نقدی و لوح تقدیر نفر سوم در بخش شعر به “علیرضا رجبعلی زاده  کاشانی” از شهرستان کاشان  برای اثر “مرثیت  درخت۲” تقدیم شد.

در بخش جایزه ویژه محیط زیستی “راضیه مهدی زاده” از شهر تهران برای اثر “هجدهم  مهر ماه” نشان ویژه جشنواره، جایزه نقدی و لوح تقدیر را به خانه برد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

هواشناسی ایران ۱۴۰۱/۱۰/۰۴؛ تداوم فعالیت سامانه بارشی در کشور/ هشدار سرما و یخبندان در ۱۵ استان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.