صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / کشف ۲۴ قبضه سلاح شکاری در اردبیل
کشف ۲۴ قبضه سلاح شکاری در اردبیل

دادستان خبر داد:

کشف ۲۴ قبضه سلاح شکاری در اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از کشف 24 قبضه اسلحه با همکاری اداره کل اطلاعات و دادسرا در اردبیل خبر داد.

اسلحه شکاری

 سیدناصر عتباتی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ اظهار کرد: این سلاح شکاری که از استان آذربایجان شرقی به مقصد گیلان بارگیری شده بود، در یک جاسازی حرفه‌ای با مراقبت و تلاش عوامل اطلاعاتی و انتظامی کشف و افراد دخیل در این زمینه دستگیر شدند.

وی به حمایت دادگستری استان اردبیل از سرمایه‌گذاران در چهار محور اشاره و خاطرنشان کرد: ما در قالب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی این حمایت‌ها را با هدف رونق تولید و همراهی با کارآفرینان انجام می‌دهیم تا زمینه و بستر تقویت و تحول در این حوزه فراهم آید.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: ما انتظار داریم بانک‌های عامل بیشترین همکاری را با سرمایه‌گذاران انجام دهند تا اگر موانع و مشکلاتی نیز وجود داشته باشد به سرعت پرداخت شود چرا که عمده مطالبه سرمایه‌گذاران و کارآفرینان پرداخت سریع سرمایه در گردش و همچنین اعمال درست و دقیق سود و جرایمی است که بانک‌های عامل باید با دقت بیشتر در این زمینه رفتار کنند.

عتباتی با تاکید بر اینکه مصوبات کمیته حمایت قضایی و اقتصاد مقاومتی نافذ و قابلیت اجرایی دارد، تصریح کرد: ما با حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اشتغال در راستای عمل به شعار اقتصاد مقاومتی در اتاق بازرگانی اردبیل وارد عمل شدیم که در این میان همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرای دخیل نیز بی‌اثر نبوده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.