صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / مراسم تقدیر و خداحافظی از سفیر هند در ایران برگزار شد
مراسم تقدیر و خداحافظی از سفیر هند در ایران برگزار شد

توسط انجمن دوستی ایران و هند

مراسم تقدیر و خداحافظی از سفیر هند در ایران برگزار شد

مراسم تقدیر و خداحافظی از سفیر هند در ایران توسط انجمن دوستی ایران و هند برگزار شد.

مراسم تقدیر و خداحافظی از سفیر هند در ایران

به گزارش کسب و کار نیوز، رضا سیدان، رئیس انجمن دوستی ایران و هند با اشاره به سابقه آشنایی با سفیر هند در ایران گفت: انجمن دوستی ایران و هند غیر انتفاعی و غیر دولتی می‌باشد که طی این چند سال با هم افزایی اعضای خود، شیب خوبی را برای فعالیت‌های فرهنگی داشته است.
وی گفت: هفته فرهنگی هند در کاخ نیاوران، روز ملی هند در کاخ گلستان، برگزاری نمایشگاه نقاشی و مجسمه سازی و اجرای کنسرت از جمله برنامه هایی است که اجرا کرده ایم که قرار بود بعد از عید نوروز نیز برنامه جشن فرهنگی ایران در هند را برگزار کنیم که به تأخیر افتاد که امیدواریم با رایزنی این مسئله محقق شود.
وی در پایان گفت: امیدوارم با آمدن سفیر جدید همچنان ارتباطات دو جانبه با انجمن دوستی تداوم یابد، هند کشور موزه ادیان و سرزمین مملو از رنگ های شاد و زیباست، مشترکات فرهنگی زیادی داریم که باید آنها را تجمیع کنیم.
در این مراسم، اسلامی، دستیار ویژه وزیر خارجه و مدیر کل آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه، سؤراب کومار سفیر هند در ایران، رضا سیدان، رئیس انجمن دوستی ایران و هند، سفیر داغستان در تهران، اعضای انجمن دوستی ایران و هند و تعدادی از هنرمندان حضور داشتند.
اجرای برنامه توسط مسیح میرحسینی بازیگر سینما انجام شد که وی عضو هیأت مدیره انجمن دوستی ایران و هند است. شاهنامه خوانی و سرود کودکان، اجرای موسیقی ستار توسط استاد بروجردی از بخش های دیگر این برنامه بود.
در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سفیر هند در تهران تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.