صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / صباغیان: حمایت مجلس از نماینده سراوان حمایت از جایگاه مردم است

صباغیان: حمایت مجلس از نماینده سراوان حمایت از جایگاه مردم است

نماینده مردم بافق بر لزوم اقتدار مجلس تاکید کرد و گفت: اگر نماینده مردم ارزشی نداشته باشد مردم ارزش نخواهند داشت.

محمدرضا صباغیان

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا صباغیان در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: برخوردی با یکی از نمایندگان شده است، حمایت مجلس از فرد نیست، حمایت از خود مجلس هم نیست، حمایت از جایگاه مردم است، اگر نماینده مردم ارزشی نداشته باشد مردم ارزش نخواهند داشت، ببینید مسئولین به چه میزان پاسخگو هستند، اگر این مجلس نبود نظام ارباب و رعیتی راه می‌افتاد،

وی افزود: از مجلس و اقتدار مجلس حمایت کنیم، به رییس و نواب رییس مجلس ارادت دارم، اما بعضا هیئت رئیسه در اداره جلسه دچار مشکل می‌شوند که نمایندگان نیز از این موضوع گلایه‌مند هستند.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عملکرد هیئت رئیسه را به رأی نمایندگان بگذارید تا میزان رضایت نمایندگان از عملکرد هیئت رئیسه مشخص شود.

صباغیان بافقی ادامه داد: اگر در صحن مجلس تشنج وجود داشته باشد، این تشنج به جامعه نیز منتقل می‌شود و لازم است که هیئت رئیسه بهتر جلسات علنی مجلس را مدیریت کند.

علی مطهری که اداره جلسه را برعهده داشت در پاسخ به صباغیان گفت: تشخیص اولویت‌ها کار آسانی نیست و کار سنگینی است و برای اداره جلسات علنی مجلس باید مطابق آیین‌نامه جلو برویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.