صفحه اصلی / استان ها / کردستان / تامین و ذخیره سازی ۴۲ میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای کردستان
تامین و ذخیره سازی ۴۲ میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای کردستان

تامین و ذخیره سازی ۴۲ میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: تاکنون بیش از 42 میلیون لیتر نفت سفید در سطح روستاهای استان تامین و ذخیره سازی شده است که سهم روستاهای صعب العبور 23 میلیون لیتر بوده است.

سوخت

 

به گزارش کسب و کار نیوز، فریدون یاسمی در کمیته مقابله با بحران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان که با هدف بررسی و اجرای راهکارهای مقابله با بحران احتمالی در فصل زمستان تشکیل شد، با اشاره به ارسال بیش از ۴۸ میلیون لیتر نفت سفید به فروشندگی‌های روستایی و شهری استان کردستان، اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه عملیات تامین سوخت روستاهای صعب العبور آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۴۲ میلیون لیتر نفت سفید در سطح روستاهای استان تامین و ذخیره سازی شده است که سهم روستاهای صعب العبور ۲۳ میلیون لیتر بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان همچنین درباره تامین سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج به عنوان یکی از مهم ترین منابع تامین انرژی استان، گفت: با توجه به اهمیت این نیروگاه، ذخیره سازی مطلوبی در مخازن آن انجام شده است و روزانه نیز با تردد نفتکش های جاده پیما و تامین از طریق خط لوله بیش از ۳،۵ میلیون لیتر نفتگاز به این نیروگاه ارسال می‌شود.

وی با بیان این که تاکنون ۵۵ میلیون لیتر نفت گاز به این نیروگاه تحویل و ذخیره سازی شده است، خاطرنشان کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۹ درصدی داشته است.

یاسمی همچنین از وجود چهار باب جایگاه سیار عرضه فرآورده های نفتی در منطقه کردستان خبر داد و افزود: عملیات تامین و توزیع ۶۶ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و ۵۲ باب جایگاه  CNG نیز با بازدید کارشناسان این منطقه به صورت مطلوبی در حال جریان است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.