صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / اردبیل؛ آماده برگزاری جشن «چارسوق» زمستانی‌

اردبیل؛ آماده برگزاری جشن «چارسوق» زمستانی‌

‌مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اردبیل آماده برگزاری جشن چارسوق زمستانی با میزبانی از تمامی استان‌ها است.

‌به گزارش کسب و کار نیوز‌، نادر فلاحی امروز در جلسه بررسی پیش طرح اجرایی جشنواره زمستانی استان اردبیل تصریح کرد: این طرح پیش از این به سازمان میزاث فرهنگی پیشنهاد شده و همچنان پیگیر اجرای آن در صورت تامین اعتبار هستیم. 

  

وی افزود: با توجه به اینکه در این جشنواره تمامی استان‌ها حضور خواهند داشت فرصتی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل در سطح ملی و بین المللی فراهم خواهد شد. 

  

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین به تدارک ۱۰ هفته برنامه جشنواره زمستانی در فاصله زمانی هفت دی لغایت ۱۷ اسفند ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: در جشنواره زمستانی تمامی شهرستان‌ها حضور خواهند داشت و هر شهرستان به مدت یک هفته به اجرای برنامه خواهد پرداخت. 

  

وی رویکرد سال جاری جشنواره زمستانی را توجه به روستا‌ها عنوان کرد و گفت: احیای آداب و رسوم، صنایع دستی و سنت‌های کهن در این جشنواره مورد تاکید است. 

  

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین به برگزاری این رویداد با همکاری فرمانداران و شهرداران اشاره و تاکید کرد: همچنین از ظرفیت اصناف، جوامع اقامتی و سازمان های مردم نهاد استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.