صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / کاظم‌زاده: بوکسورها را در مسیر سخت تنها نگذارند/ پخش زنده انگیزه‌ها را بالا برد
کاظم‌زاده: بوکسورها را در مسیر سخت تنها نگذارند/ پخش زنده انگیزه‌ها را بالا برد

کاظم‌زاده: بوکسورها را در مسیر سخت تنها نگذارند/ پخش زنده انگیزه‌ها را بالا برد

ملی‌پوش تیم ملی بوکس ایران گفت: وجود پخش زنده برای رقابت‌های قهرمانی کشور باعث بالا رفتن انگیزه‌ها شد و امیدوام مسئولان ورزش کشور بچه‌های مظلوم بوکس را در مسیر سخت موفقیت تنها نگذارند.

مسابقات قهرمانی بوکس کشور

سجاد کاظم‌زاده در گفت و گو با ایسنا، در خصوص سطح فنی رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان توضیح داد: استان‌ها با همه توان خود در این مسابقات حضور یافتند و نمی‌توان گفت بوکسورهای خوبی حضور نداشتند ولی سطح خیلی بالایی را شاهد نبودیم. با این حال سطح مسابقات بد نبود و  در برخی اوزان شاهد حضور استعدادهایی بودیم که به نظرم با بیشتر شدن توجهات می‌توان به موفقیت آن‌ها امیدوار بود.

بوکسور تیم ملی همچنین در خصوص وجود پخش زنده برای نخستین بار در رقابت‌های کشوری، توضیح داد: مسلما وجود این مهم برای بوکسورها انگیزه‌های فراوانی را به همراه داشت. بوکسورها برای نشان دادن خود از رسانه ملی انگیزه گرفته و روی رینگ با همه توان مبارزه می‌کردند. آینده‌های بوکس با وجود این پخش زنده امیدوارتر شدند.

او با بیان اینکه راه افتادن لیگ‌برتر نیز می‌تواند برای پیشرفت بوکس مفید باشد، توضیح داد: زمانی که توجه‌ها به این رشته بیشتر شود،‌ علاقه‌مندان هم به سمت آن جذب می‌شوند. لیگ‌برتر می‌تواند نگاه‌های بیشتری را به سمت بوکس برگرداند و وجود آن نیز برای بوکسورها می‌تواند منبع درآمد مختصری باشد. با ریاست جدید روند بوکس بهتر شده و امیدوارم شاهد موفقیت بوکس در سال‌های پیش رو باشیم. در صورتی که مسابقات لیگ باشد بوکسورها می‌توانند خود را بیشتر نشان دهند و در آینده برای کشور خود افتخار آفرینی کنند.

ملی‌پوش سبک وزن بوکس ایران در خصوص زمان برگزاری اردوهای تم ملی نیز گفت: طبق گفته مسئولان قرار است اردوها از اوایل دی‌ ماه آغاز شود اما فعلا زمان دقیقی اعلام نشد. قرار است اردوی خوبی را برگزار کنند و به نظرم تنها نیاز ما در حال حاضر بهتر شدن شرایط مالی و حقوق بوکسورها در اردوهای تیم ملی است. اگر این مشکل نباش ما در داخل کشور مربیان خوبی داریم که می‌توانند بوکسورها را به سطح خوبی برسانند.

کاظم‌زاده همچنین در خصوص جوایز رقابت‌های قهرمانی کشور نیز اظهار کرد: فعلا که به ما چیزی نداده‌اند. قرار نبود میزبان (اهواز) جایزه‌ای بدهد و اگر هم چیزی از سوی استان‌ها به بوکسورها پرداخت شده باشد من بی‌خبرم.

او در پایان، در مورد میزبانی رقابت‌های کشوری بوکس توضیح داد: به هر حال میزبانی در بالاترین سطح ممکن نبود اما اگر می‌خواهیم به موفقیت برسیم باید تحمل کرد. خوابگاه ما خوب بود ولی همیشه مشکلات وجود دارد و در برخی خوابگاه‌ها کمبودهایی حس می‌شد. باید با شرایط کنار آمد و تنها به موفقیت فکر کرد، امیدوارم مسئولان به بچه‌های مظلوم بوکس توجه بیشتری کند تا آن‌ها در این مسیر سخت تنها نباشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.