صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / نامجومطلق: پدیده، پدیده بود،‌ اما قهرمان نیست/ کی‌روش به بازیکنان لیگ انگیزه داد
نامجومطلق: پدیده، پدیده بود،‌ اما قهرمان نیست/ کی‌روش به بازیکنان لیگ انگیزه داد

نامجومطلق: پدیده، پدیده بود،‌ اما قهرمان نیست/ کی‌روش به بازیکنان لیگ انگیزه داد

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است پدیده شانس پایین‌تری نسبت به 4 تیم مطرح دیگر برای قهرمانی در لیگ هجدهم دارد.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پدیده

مجید نامجو مطلق پیشکسوت فوتبال ایران در گفت و گو با ایسنا درباره لیگ هجدهم اظهار کرد: لیگ هجدهم جذابیت بالایی نسبت به دو سه سال اخیر داشت و تیم های زیادی در کورس قهرمانی قرار گرفتند. سپاهان، تراکتورسازی، پدیده و پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند و استقلال هم از اواسط فصل بازی‌هایی زیبایی به نمایش گذاشت و به جمع مدعیان بازگشت.

وی ادامه داد: شاگردان شفر به دلایل مختلفی از جمله داوری نتوانستند در ابتدای لیگ هجدهم نتایج خوبی بگیرند اما با گذشت زمان هماهنگ شدن بازیکن‌ها و شناسایی نقطه ضعف تیم توسط سرمربی استقلال به مسیر خودش بازگشت و توانست ۱۰ امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن را بگیرد. آن هم در حالی که در دیدار با پدیده هم می‌توانستیم برنده باشیم اگر گل سالم ما آفساید گرفته نمی شد.

نامجومطلق در پاسخ به تاثیر منتهی شدن نیم‌فصل اول به جام ملت‌های آسیا گفت: علی‌رغم این که کارلوس کی‌روش هیچ نگاهی به لیگ ندارد اما این اتفاق انگیزه مثبتی را در بازیکنان ایجاد کرد که در تیم‌های خود بدرخشند. احمد عبدالله‌زاده از نساجی و پیام نیازمند سپاهان تنها بازیکنانی بودند که توسط تیم ملی از لیگ ما دیده شدند. البته من معتقدم لیگ ایران می توانست نماینده‌های بیشتری را هم در لیست تیم ملی داشته باشد.

پیشسکوت باشگاه استقلال درباره تقابل مربی‌هایی چون امیر قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی، برانکو ایوانکویچ، وینفرد شفر و سایر مربیان لیگ هجدهم تصریح کرد: مربیان با دانشی در لیگ ما حضور دارند و باعث شده تا لیگ هجدهم جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد که نتیجه آن حضور سه تیم هم‌امتیاز در صدر جدول رده‌بندی است. البته تراکتورسازی و استقلال هم فاصله زیادی با صدرنشینان ندارند. البته می‌توان به تقابل این مربی‌ها حضور منصوریان و افشین قطبی را هم اضافه کرد که مطمئنا نیم فصل دوم از نیم‌فصل اول زیباتر جذاب‌تر و پویاتر خواهد شد.

او در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از ۱۵ بازی باقی‌مانده از لیگ و پدیده نیم‌فصل اول گفت: ابتدا باید بگویم که به دور از شوخی پدیده، پدیده نیم‌فصل اول بود. با این حال یکی از ۴ تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی قهرمان لیگ هجدهم لقب خواهند گرفت و ۳ تیم باقی مانده همراه با پدیده باید برای سهمیه آسیایی بجنگند. این را هم بگویم که نیم‌فصل دوم متفاوت است و ما در سال‌های گذشته داشتیم که تیمی که مدعی اول قهرمانی بوده، در انتهای فصل به لیگ دسته یک سقوط کرده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.