صفحه اصلی / سرخط خبرها / رویدادهای جنبی نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی
رویدادهای جنبی نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی

رویدادهای جنبی نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی

برگزاری هفت کارگاه آموزشی، دو نشست تخصصی و انعقاد تفاهم نامه از رویدادهای جنبی رویدادهای جنبی نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در این نمایشگاه رویدادهای جنبی از جمله «ناگفته‌های مسعود مرادی، طراح و سازنده لامبورگینی»، «کارگاه آموزشی رمز نگاری ارزهای دیجیتال»، «کارگاه آموزشی تکنولوژی دوخت لباس»، «کارگاه آموزشی تجاری سازی»، «کارگاه آموزشی اشتغال و فناوری»، «کارگاه آموزشی solid work»، «نشست تخصصی با حضور اساتید دانشگاه با موضوع مهارت آموزی، نوآوری و شکوفایی صنعتی»و …از ۲۶ الی ۲۹ آذر ماه از ساعت ۹ الی ۱۸ برگزار می‌شود.

مسعود مرادی، طراح و سازنده لامبورگینی در کارگاه آموزشی «ناگفته‌های طراحی و ساخت لامبورگینی» یافت و در خصوص مراحل ساخت و طراحی لامبورگینی ایرانی سخنرانی کرد.

مرادی در این کارگاه با بیان این‌که در ساخت خودرو علاوه بر دانش فنی و علم تکنولوژی، نیاز به مهارت داریم، گفت: صنعت خودرو مجموعه ای از دانش‌ها، تکنولوژی ها و مهارت‌ها است به همین دلیل به راحتی نمی‌توان در این رشته ورود کرد؛ چرا که موضوعات بسیار ساده در هر مرحله‌ای از ساخت به موضوعات پیچیده‌ای تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: طی چهار سال ما با مشکلات به ظاهر ساده‌ی هر بخش خودرو مواجه بودیم که با رفع این چالش‌ها توانستیم آن را به اتمام رسانده و رونمایی کنیم که با استقبال رسانه‌های داخلی و خارجی مواجه شد.

طراح و سازنده لامبورگینی با اشاره به هدف اصلی خود از ساخت لامبورگینی در کشور، اظهار کرد: با ساخت و طراحی این خودرو قصد داشتیم هم وطنان ایرانی ما نیز از خودرویی مانند لامبورگینی استفاده کرده و تمامی قطعات این خودرو در ایران قابل دسترس شده و به راحتی در اختیارهم وطنان قرار گیرد.

وی عدم وابستگی ایران در صنعت خودرو به کشورهای خارجی را از اهداف دیگر ساخت و طراحی لامبورگینی ایرانی دانست و گفت: با توجه به این‌که خودروهای سوپراسپورت پس از فروش نیاز به تعمیم و نگهداری زیادی دارند، ما خودروی سوپر اسپورتی طراحی کردیم که در تامین قطعات و نگهداری آن به کشورهای خارج از ایران وابسته نباشیم و به همین دلیل نیز تمامی قطعات لامبورگینی را در داخل کشور ساختیم.

مرادی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر این‌که شرکت‌های خودروساز ایرانی خواستار همکاری با شما هستند؟، گفت: بعد از رونمایی لامبورگینی، واکنش شرکت‌های سازنده‌ی خودروی داخل کشور مثبت بوده و به طوری‌که از بنده نیز خواستارهمکاری در زمینه‌ی ساخت خودروی ایرانی شدند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.