صفحه اصلی / سرخط خبرها / برگزاری نشست تخصصی کارشناسان حوزه مد و لباس استانهای سراسر کشور
برگزاری نشست تخصصی کارشناسان حوزه مد و لباس استانهای سراسر کشور

برگزاری نشست تخصصی کارشناسان حوزه مد و لباس استانهای سراسر کشور

نشست تخصصی کارشناسان حوزه مد و لباس استانهای سراسرکشور با هدف تعامل و همکاری هرچه بیشتر در زمینه فرهنگ سازی پوشش و مد ایرانی اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، نشست تخصصی کارشناسان حوزه مدولباس استانهای سراسرکشور با هدف تعامل و همکاری هرچه بیشتر در زمینه فرهنگ‌سازی پوشش و مد ایرانی اسلامی با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان این حوزه، چهارشنبه ۵ دی‌ماه در سالن اجتماعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

این نشست تخصصی با حضور حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد ولباس و نمایندگان صنف پوشاک، طراحان، نمایندگانی از دانشگاه، کارشناسان حوزه مد و لباس استانهای سراسر کشور و جمعی از مسولان عالی رتبه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف تعامل و همکاری هرچه بیشتر و بهتر در زمینه فرهنگ‌سازی پوشش و مد ایرانی اسلامی با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان این حوزه، چهارشنبه ۵ دی‌ماه در سالن اجتماعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

آسیب‌شناسی حوزه مد و لباس، ارایه راهکارهای مناسب با بهره‌گیری از نظرات وایده‌های کارشناسان حوزه مد ولباس استانهای سراسر کشور از جمله محورهای این نشست تخصصی است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.