صفحه اصلی / اقتصادی / اشتغال و تعاون / تکمیل تمام مراحل اجرای تن–کیلومتر/ آخرین آمارها از توزیع لاستیک
تکمیل تمام مراحل اجرای تن–کیلومتر/ آخرین آمارها از توزیع لاستیک

رئیس سازمان راهداری به ایسنا خبر داد

تکمیل تمام مراحل اجرای تن–کیلومتر/ آخرین آمارها از توزیع لاستیک

رئیس سازمان راهداری اعلام کرد که این سازمان در طول ماه‌های گذشته تمام تلاش خود را برای پیگیری مطالبات رانندگان در دستور کار قرار داده و خوشبختانه بسیاری از وعده‌ها تا کنون اجرایی شده است.

کامیون

به گزارش کسب و کار نیوز، درباره احتمال به وجود آمدن تخلف در سیستم قیمت گذاری جدید توضیح داد: ما تمام موارد احتمالی تخلف یا اشکال را بررسی کرده‌ایم و سیستم جدید قطعا مشکل یا ابهامی نخواهد داشت. در کنار آن نیز سامانه شکایت گیری از مردم و راننده‌ها به کارش ادامه می‌دهد و در صورت بروز هر گونه تخلف با آن برخورد خواهیم کرد.

وی درباره آخرین برنامه ریزی‌ها برای توزیع لاستیک مورد نیاز راننده‌های کامیون نیز گفت:‌ طبق آخرین آمارها در طول این مدت حدود ۳۵۰ هزار حلقه لاستیک در اختیار ناوگان قرار گرفته و ۱۰۰ هزار حلقه نیز در دست توزیع است. ما تلاش می‌کنیم که قیمت این لاستیک‌ها طوری باشد که بازار را تنظیم کرده و برای رانندگان شرایط مطلوبی به وجود آورد.

حسن نیا افزود: برآوردهای ما نشان می‌دهد که تا پایان سال جاری ۳۰۰ هزار حلقه لاستیک دیگر نیز در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد. ما ماهانه ۱۳۰ هزار لاستیک نیاز داریم و با توجه به اینکه در ماه‌های قبل توزیع این لاستیک‌ها با مشکلاتی مواجه شده بود باید تلاش کنیم این کمبود جبران شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره چگونگی برنامه‌ریزی برای راهداری زمستانی نیز توضیح داد: ما ۹۰۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در سراسر کشور داریم و به منظور جلوگیری از مشکلاتی که برای تهران در سال گذشته شکل گرفت ۷۰ دستگاه ماشین آلات جدید خریداری شد و در اختیار این استان‌ها قرار گرفت. در کنار آن با استفاده از امکانات استانی بهترین شرایط برای حمل و نقل زمستانی در نظر گرفته شده است.

وی درباره آخرین برنامه ریزی‌ها برای کاهش نقاط حادثه خیز در جاده‌های کشور نیز اظهار کرد: ما ۱۵۰۰ نقطه حادثه خیز را شناسایی کرده و اولویت بندی کرده‌ایم. برآورد ما این است که برای برطرف کردن تمامی آن‌ها به ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز خواهد بود که ما سالانه تنها ۱۰ درصد از این رقم را داریم. از این رو تفاهم‌نامه‌ای با استانداری‌ها به امضا رسید که حدود ۵۰ درصد از هزینه کاهش این نقاط را آنها پرداخت کنند تا در نهایت بتوان ظرف سه سال تمام این نقاط برطرف شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهبود عملکرد تعاونی ها برای مشارکت تولید ضرورت دارد/خیز تعاونی‌ها برای توسعه اشتغال دانش بنیان

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم،‌ با نامگذاری سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.