صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / برنامه‌محوری تنها راه توسعه و رشد خراسان‌شمالی
برنامه‌محوری تنها راه توسعه و رشد خراسان‌شمالی

برنامه‌محوری تنها راه توسعه و رشد خراسان‌شمالی

استاندار خراسان‌شمالی با تأکید بر این‌که تنها راه توسعه و رشد استان برنامه‌محوری است، گفت: برای پیمودن مسیر رشد و توسعه در کشور و استان چاره‌ای جز داشتن برنامه‌ای منسجم نیست که باید در این مسیر توجه به شاخص‌ها هم در نظر گرفته شود.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان‌شمالی، «محمدعلی شجاعی» در جمع اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد تأکیدی بر سند توسعه استان داشت و افزود: باید همه داشته‌ها و ظرفیت‌های خود را به سمت این سند سوق دهیم، چون جزیره‌ای عمل کردن سبب می‌شود تا منابع مالی به سمت بخش‌های غیرضرور سوق پیدا کند.

وی تصریح کرد: همه استان‌ها از سند توسعه برخوردارند اما نکته حائز اهمیت نحوه اجرای این سند است، چون ما هیچگاه مطالبه اجرای صددرصد کار را نداریم و نکته مهم‌تر آن که کار را باید در زمان خودش انجام داد.

استاندار خراسان‌شمالی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد با تأکید بر به‌کارگیری سیاست‌های تشویقی و معافیت‌ها برای سرمایه‌گذاران خاطرنشان کرد: باید واقعیت‌های جامعه را پذیرفت و از بخش خصوصی حمایت کرد و در این مسیر از سرمایه‌گذاران خارجی حمایت‌های ویژه‌ای داشت، چون می‌توانیم از این طریق در جهت منافع استان، جهش، توسعه و عمران و آبادی قدم برداریم.

شجاعی اظهار کرد: تاریخ ثابت کرده اگر افراد با یکدیگر همراه نباشند به جایی نخواهند رسید بنابراین باید دیوار تفکیک را برداشت و مسائل شخصی را وارد حوزه کاری نکرد که البته داشتن اختلاف‌نظر و دیدگاه در راستای منافع مردم اشکالی ندارد اما نباید فتوای شخصی داد.

وی یادآور شد: اعضای شورای اسلامی هرگز مسائل شخصی را در اجرا دخالت ندهند و باید در جایگاه خود از چارچوب‌های قوانین و مقررات حمایت کنید تا بتوان نداشته‌ها و عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.