صفحه اصلی / سرخط خبرها / بارش در غرب کشور آغاز شده است
بارش در غرب کشور آغاز شده است

بارش در غرب کشور آغاز شده است

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور، بارش در غرب و شمال غرب کشور و تا حدودی غرب سواحل خزر آغاز شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، فریبا گودرزی افزود: بارش ها بعد از ظهر امروز در غرب کشور تقویت می شود و دامنه فعالیت آن به جنوب غرب نیز گسترش می یابد که دامنه های جنوبی البرز مانند استان های تهران، البرز، قزوین، زنجان و برخی از نقاط مرکز را در بر می گیرد.
وی اظهار داشت: شدت بارش ها از امروز ظهر تا ظهر سه شنبه در ایلام، کرمانشاه، کردستان، زنجان، شمال استان های قزوین، البرز، تهران، جنوب آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال غرب خوزستان، غرب لرستان و غرب چهارمحال بختیاری خواهد بود که آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها را در این استان ها به همراه خواهد داشت.
کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: همچنین در در جاده های کوهستانی و ارتفاعات این مناطق بارش ها به شکل برف خواهد بود که لغزندگی، مه آلوده بودن و کاهش دید را در این جاده ها به همراه خواهد داشت ازا ین رو رانندگانی که قصد تردد در این جاده ها را دارند مراقب باشند و خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ مجهز کنند.
گودرزی گفت: از ظهر سه شنبه از میزان بارش ها در غرب کاسته می شود و در استان های سمنان، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و شرق سواحل خزر بارش ها ادامه دارد، چهارشنبه نیز این سامانه از کشور خارج می شود.

*** وضعیت هوای تهران/ گرمترین و سردترین نقاط کشور
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: تهران امروز صبح غبار صبحگاهی داشت و از ظهر به بعد به تدریج افزایش ابر را خواهیم داشت و اوایل امشب بارش ها در تهران آغاز می شود، فردا نیز در پایتخت بارندگی داریم که موجب بهبود کیفیت هوا می شود. کمینه دمای امروز صبح تهران ۵ بود و بیشینه آن به ۱۳ درجه می رسد.
گودرزی گفت: بندرعباس با ۲۸ درجه و شهرکرد با منفی ۸ به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.