صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / آغاز مسیر حضور در المپیک ۲۰۲۰ با وزنه برداری و تکواندو

آغاز مسیر حضور در المپیک ۲۰۲۰ با وزنه برداری و تکواندو

کمیته بررسی برنامه‌های فدراسیون‌ها برای المپیک ۲۰۲۰ کارش را از هفته آینده و با دو فدراسیون آغاز می‌کند.

لوگوی المپیک 2020

به گزارش کسب و کار نیوز، ستاد عالی بازی‌های المپیک تصمیم گرفت با تشکیل کمیته‌ای از فدراسیون‌ها دعوت کند تا برنامه‌هایشان برای المپیک ۲۰۲۰ مورد ارزیابی قرار گیرد. از این رو این کمیته که متشکل از نماینده کمیته ملی المپیک (اصغر رحیمی)و وزارت ورزش(علی رغبتی) است، کار خود را از هفته آینده با دو فدراسیون آغاز می کند.
اصغر رحیمی در گفتگو با ایسنا درباره آغاز به کار این کمیته گفت: در صحبتی که با آقای رغبتی داشتیم هدفگذاری ما تا پایان سال رشته‌هایی است که مدال آور هستند و می‌خواهیم در این سه ماه باقی مانده تا پایان سال وزنه برداری، کشتی(آزاد و فرنگی)، تکواندو، دوومیدانی و کاراته را مورد بررسی قرار دهیم. البته فدراسیون‌هایی که رییس دارند، در اولویت هستند. ما کار را از هفته  آینده احتمالا با وزنه‌برداری و تکواندو شروع کنیم چون هم مدال آور هستند و هم فدراسیون‌هایشان رییس دارند.
او ادامه داد: در این نشست‌ها، فدراسیون‌ها برنامه‌هایشان تا المپیک ۲۰۲۰و اینکه چگونه می‌خواهند در مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت کنند را ارائه می‌دهند و برنامه‌های فنی و جنبه مالی آن برآورد می‌شود و پس از اینکه به جمع‌بندی رسیدیم در جلسه ستاد عالی بازی‌ها از خود مسئولان فدراسیون‌ها می‌خواهیم بیایند و از برنامه‌هایشان دفاع کنند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.