صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / مولوینی ترامپ را «آدمی وحشتناک» قلمداد کرده بود

مولوینی ترامپ را «آدمی وحشتناک» قلمداد کرده بود

مایک مالوینی، گزینه دونالد ترامپ برای ریاست دفتر رئیس‌جمهوری آمریکا دو سال پیش در ویدئویی او را «آدمی وحشتناک» توصیف کرده بود.

به گزارش کسب و کار نیوز، این ویدئو که به تازگی سایت خبری «دیلی بیست» منتشر کرده، مربوط به سال ۲۰۱۶ و کمی پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا است که مالوینی در یک مناظره با فران پرسون، نماینده دموکرات‌ها در کارولینای جنوبی شرکت کرده بود.

در این ویدئو، مالوینی می‌گوید: بله، من از دونالد ترامپ حمایت می‌کنم؛ با وجود این که فکر می‌کنم او آدم وحشتناکی است.

مالوینی در همان ویدئو هیلاری کلینتون، رقیب دونالد ترامپ را هم «به همان اندازه بد» می‌داند.

ترامپ عصر جمعه مایک مالوینی را به عنوان سرپرست موقت دفتر رئیس‌جمهوری آمریکا معرفی کرد. مالوینی ۵۱ ساله، جایگزین جان کلی می‎‌شود که قرار است تا دو هفته دیگر کاخ‌ سفید را ترک کند.

مالوینی قبلا نماینده حزب جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان و رئیس اداره برنامه و بودجه دولت ترامپ بوده و قرار است از ابتدای سال جدید میلادی کار خود را به عنوان رئیس دفتر رئیس‌جمهوری آمریکا آغاز کند.

این سومین بار در دو سال گذشته است که ترامپ رئیس دفتر جدید انتخاب می‌کند. در چند ماه گذشته رسانه‌های آمریکا بارها از اختلاف نظر میان جان کلی و کارکنان و مشاوران ارشد کاخ‌سفید گفته‌ و از مستأصل شدن جان کلی برای نظم بخشیدن به دفتر رئیس‌جمهوری نوشته بودند.

ترامپ در توییتی از جان کلی به عنوان یک «میهن‌پرست بزرگ» یاد کرده و گفته خدمات او به کشورش بسیار برجسته بوده است.

نیویورک تایمز به نقل از مگان بوریس، سخنگوی سازمان برنامه و بودجه نوشته است که این خبر قدیمی است و این حرف‌ها قبل از آن گفته شده که مالوینی دونالد ترامپ را دیده و با او کار کرده باشد. او افزود: مالوینی رئیس‌جمهور را دوست دارد و به او احترام می‌گذارد و خوشحال است که برای او کار می‌کند.

کاخ سفید هنوز به این ویدئو واکنشی نشان نداده است.

شبکه ان‌بی‌سی آمریکا هم به یک پست آقای مالوینی در فیس‌بوک مربوط به سال ۲۰۱۶ اشاره کرده که او در توصیف ترامپ نوشته بود: آدم خیلی خوبی نیست. این اظهار نظر  مالوینی در واکنش به فایلی صوتی مربوط به سال ۲۰۰۵ بود که در آن ترامپ با کلماتی رکیک درباره زنان صحبت کرده بود. این فایل در در جریان مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ منتشر شد.

مالوینی در این پست فیس‌بوکی نوشته بود: فکر می‌کنم در این رقابت‌های انتخاباتی، آنچه از دونالد ترامپ می‌شناسیم، این است که او خیلی آدم خوبی نیست. آنچه که او در این فایل صوتی گفته است، تهوع‌آور و غیرقابل‌توجیه است. حدس می‌زنم او حرف‌های بدتر از این هم ممکن است زده باشد.

او افزوده بود: من با وجود این که شخصیت دونالد ترامپ را دوست ندارم اما تصمیم گرفتم به او رأی دهم. از بقیه هم می‌خواهم که همین کار را بکنند. یک دلیل ساده برای این کار وجود دارد و آن هم هیلاری کلینتون است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.