صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / مهدوی‌کیا: پرسپولیس کار خیلی بزرگی انجام داده است/ داوری به تکنولوژی‌های جدید نیاز دارد
مهدوی‌کیا: پرسپولیس کار خیلی بزرگی انجام داده است/ داوری به تکنولوژی‌های جدید نیاز دارد

مهدوی‌کیا: پرسپولیس کار خیلی بزرگی انجام داده است/ داوری به تکنولوژی‌های جدید نیاز دارد

یک پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که کادر باشگاه پرسپولیس کار بزرگی در این چند ماه انجام دادند.

مهدی مهدوی‌کیا

به گزارش کسب و کار نیوز، مهدی مهدوی‌کیا، بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم‌ملی در حاشیه تمرین امروز (یک‌شنبه) پرسپولیس اظهار کرد: من چند ماه پیش به تمرین آمده بودم و قول داده بودم که دفعه بعد که به ایران آمدم، حتما به دوباره به تمرین پرسپولیس بیایم. من شرایط پرسپولیس را از راه دور پیگیری می‌کردم، آن‌ها به خاطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و کار کردن با ۱۲-۱۳ بازیکن شرایط سختی داشت اما نتایج خیلی خوبی کسب کردند. آن‌ها تا فینال آسیا رسیدند و الان رقابت نزدیکی با سپاهان و پدیده در صدرجدول دارد. باید به کادرفنی، بازیکنان و هواداران تبریک گفت که کار خیلی بزرگی در چند ماه گذشته انجام دادند.

او درباره هجمه‌های اخیری که علیه پرسپولیس است و داوری‌ را دلیل موفقیت پرسپولیس می‌دانند، گفت: من به این بحث ورود نمی‌کنم چون کار تخصصی من نیست. اشتباه در همه دنیا است. در جاهای دیگر با تکنولوژی اشتباهات را کنترل می‌کنند. در بوندسلیگا هر هفته از تکنولوژی استفاده می‌شود و تصمیمات داوری تغییر می‌کند. من فکر می‌کنم کشور ما هم به این تکنولوژی نیاز دارد. اشتباهات داوری مختص پرسپولیس نبوده و در مورد همه تیم‌ها اتفاق افتاده است. اگر این تکنولوژی بیاید، حرف و حدیث‌ها تمام می‌شود.

بازیکن پیشین تیم‌ملی درباره حضور ایران در جام ملت‌های آسیا بیان کرد: هواداران تا الان از تیم‌ملی حمایت کردند. ان‌شاءالله در جام‌ملت‌ها تیم بتواند نتیجه خوبی بگیرد. همه انتظار قهرمانی از این تیم را دارند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

مهدوی‌کیا در ادامه درباره مصاحبه اخیرش مبنی بر این که برانکو را به عنوان بهترین مربی خارجی فوتبال ایران معرفی کرد، توضیح داد: من دنبال جریانات حاشیه‌ای نبودم. از من درباره برانکو سوال شد و درباره عملکردش صحبت کردم. او مربی‌ای بوده که با تیم المپیک ما قهرمان آسیا شده، تیم‌ملی را به جام جهانی برده، در جام ملت‌ها عملکرد درخشانی داشته و اگر اشتباهات داوری بازی با چین نبود می‌توانستیم قهرمان جام ملت‌ها شویم. دو سال پیاپی با پرسپولیس قهرمان ایران شده و با تمام مشکلات تیم را به فینال آسیا رسانده است. من باتوجه به عملکرد او گفتم که برانکو بهترین مربی خارجی بوده که به فوتبال ایران آمده است.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

پرسپولیس به تیم رونالدو خورد، سپاهان به یاران بنزما/ همگروهی نساجی با هم‌تیمی‌های نیمار

به گزارش کسب و کار نیوز، مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.