صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / در حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی ضعیف عمل کردیم

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) :

در حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی ضعیف عمل کردیم

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: ما در حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی، پژوهشگران، نخبگان و دانشجویان ضعیف حاضر شدیم ولی اگر به حمایت و پژوهش اهمیت دهیم در مسیر چرخش تولید علم، محصول و ثروت گام برداشته می‌شود.

پایان نامه

به گزارش کسب و کار نیوز، ابوالحسن نائینی، رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هفته پژوهش که در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور برگزار شد، اظهار کرد: امسال هفته پژوهش با شعار «پژوهش هدفمند، فناوری ارزش‌آفرین در خدمت تولید ملی» نام‌گذاری شده و خدا را شاکریم که همانند سال‌های گذشته امسال نیز توانستیم در هفتهٔ پژوهش در خدمت شما باشیم.

وی افزود: پژوهش تفکری است که نیاز به نهادینه شدن دارد و اگر بتوانیم آن را نهادینه کنیم و فرهنگ عمومی را به‌طرف پژوهش و فناوری پیش‌بریم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

نائینی خاطرنشان کرد: پژوهش کلید حرکت، پویایی و توسعه پایدار است و در همین راستا نیاز است تا به پژوهش اعتقاد داشته باشیم، زیرا زمانی که اعتقاد نباشد مسلماً توسعهٔ پایدار نخواهیم داشت.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) ادامه داد: امروز اهمیت و محوریت عملکرد باید تقاضامحور بودن پژوهش‌ها، تحقیق‌ها  و فرهنگ‌سازی پژوهش و تبدیل آن متناسب بافرهنگ جامعه باشد.

وی یادآور شد: ما در حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی، پژوهشگران، نخبگان و دانشجویان ضعیف حاضر شدیم که اگر به پژوهش اهمیت دهیم در مسیر چرخش تولید علم، محصول و ثروت گام برداشته می‌شود.

نائینی اضافه کرد: اگر قبول کردیم که هر حرکتی باید دانش‌بنیان باشد حرکت در جهت رشد و توسعه کشور اثرگذار خواهد بود و ازاین‌رو نام‌گذاری‌ها بیشتر به دلیل ایجاد تلنگر است چراکه پژوهش مربوط به یک هفته نخواهد بود.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) ادامه داد: پژوهش حیات توسعه پایدار است و از این‌رو پژوهش می‌تواند در خدمت همه مسائل ازجمله کشاورزی و معضلات اجتماعی باشد.

وی تأکید کرد: اگر هر حرکتی را بر مبنای دانش شروع کنیم اثرگذار خواهیم بود و بنابراین با اعتماد به توان داخلی پژوهشگران و نخبگان می‌توانیم در مسیر توانمندی‌های خود گام برداریم.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در پایان گفت: اگر بخواهیم و به پژوهش اعتقاد داشته باشیم شاهد رشد و بالندگی خواهیم بود و اثرگذاری مثبتی را خواهیم داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.