صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / حمایت از تأسیس مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی خراسان‌شمالی در اولویت است
حمایت از تأسیس مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی خراسان‌شمالی در اولویت است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان:

حمایت از تأسیس مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی خراسان‌شمالی در اولویت است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌شمالی گفت: حمایت از تأسیس مرکز ناباروری و کلینیک سلامت و خانواده جهاد دانشگاهی از اولویت برنامه‌های استان است.

مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، «حسین پارسی‌پور» در نشست با رئیس جهاد دانشگاهی استان، با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده جهاد دانشگاهی با استانداری اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با رویکرد توسعه‌ای تدوین شده و برای تحقق مفاد آن کمک خواهیم کرد.

وی افزود: اگر پروژه‌ای برای خدمت به مردم و کمک به توسعه استان مفید است و پیشرفت فیزیکی دارد باید حمایت شود تا هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌شمالی ادامه داد: برای توسعه استان، نگاه فرابخشی است و یکی از پروژه‌های اولویت‌دار در این زمینه مرکز ناباروری و کلینیک سلامت خانواده جهاد دانشگاهی است.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان‌شمالی نیز با ارائه روند اجرای طرح تأسیس مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: اجرای این طرح در مراحل پایانی است و با حمایت استان و تأمین اعتبار لازم به بهره‌برداری خواهد رسید.

دکتر «رضا شاهین‌فر» با بیان این‌که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان تجهیزات و فضای این کلینیک فراهم شده است ابراز امیدواری کرد که با اختصاص اعتبار برای انجام مراحل نهایی پروژه، هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به مشکلات زوجین نابارور، وجود این مرکز را در استان ضروری برشمرد و افزود: با تأسیس این کلینیک می‌توان به کشورهای همسایه نیز خدمات‌دهی کرد.

شاهین‌فر با بیان این‌که جهاد دانشگاهی به‌دنبال میانبرهای علمی برای تسریع در امور و کمک به توسعه است، تأسیس پژوهشگاه مواد غذایی با منشأ دامی و طرح تولید نهال گردوی پیوندی را از دیگر طرح‌های این واحد برشمرد و افزود: در صورت حمایت و اجرای این طرح‌ها، استان در این حوزه‌ها به قطب ملی و بین‌المللی تبدیل می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.