صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / تربیت نیروی کار آفرین مشکل اشتغال را حل می کند

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان:

تربیت نیروی کار آفرین مشکل اشتغال را حل می کند

جاودان با اشاره به تفاوت اساسی فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی با سایر زیر نظام‌های آموزش عالی، گفت: دانشگاه علمی کاربردی انسان‌های کارآفرینی را تربیت می‌کند که در پیشترفت و اعتلای جامعه نقش آفرین خواهند بود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان در حاشیه نمایشگاه پژوهش اظهار کرد: رسالت دانشگاه علمی کاربردی، بردن آموزش‌ها، قوانین نظری و نظریه‌ها از کلاس درس به درون جامعه است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری ایرانیان موفق، «موسی جاودان» افزود: با تناسب وضعیت زمانی که داریم دانشگاه جامع علمی کاربردی به مناسبت هفته پژوهش و فناوری بخشی از دستاوردهای مراکز را از جمله مرکزآموزش علمی کاربردی صنعت هوانوردی، مرکز بندرعباس یک و مرکز جهاد دانشگاهی را در این مکان به نمایش گذاشت تا هم عموم بتوانند از این دستاوردها استفاده کنند و هم مسئولینی که می‌توانند یک پشتوانه‌ای برای تبدیل مبانی نظری به علمی، ایجاد کنند.

وی ادامه داد: فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی یک تفاوت اساسی با سایر زیر نظام‌های آموزش عالی دارد و آن هم این است که دانشگاه جامع علمی کاربردی انسان‌هایی را تربیت می‌کند که این افراد آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند و بعد از اتمام دوران دانشگاه به عنوان یک فرد کارآفرین می توانند به جامعه کمک کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان گفت: تلاش ما بر این است که مساله بزرگ امروز، مساله شغل و آسیب اجتماعی را از طریق تربیت افرادی که کارآفرین و خود اشتغال هستند حل کنیم و شما برای مشاهده نمونه عینی، می‌توانید بخشی از دستاوردهای این افراد را در این نمایشگاه مشاهده کنید.

جاودان خاطر نشان کرد: یک انتظاری که از مسئولین امر دارم این است که به این دستاوردها اهمیت بدهند تا یکی از مشکلات امروزی که ‌مساله کار است به این طریق حل شود.

گفتنی است؛ غرفه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان در نمایشگاه دستاورهای پژوهشی از ۲۴ تا ۳۰ آذر در ساعت های ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۸ در محل مجتمع بصیرت(گفتگوی تمدنها) دانشگاه هرمزگان واقع در بندرعباس خیابان افروز شهابی دایر و پذیرای علاقه مندان است.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.