صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / برگزاری نخستین جشنواره ترشی هفت بیجار با حمایت صندوق کارآفرینی امید
برگزاری نخستین جشنواره ترشی هفت بیجار با حمایت صندوق کارآفرینی امید

روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید خبر داد

برگزاری نخستین جشنواره ترشی هفت بیجار با حمایت صندوق کارآفرینی امید

نخستین جشنواره ترشی هفت بیجار با حمایت صندوق کارآفرینی امید و همکاری فرمانداری و جهاد دانشگاهی شهرستان بیجار در تیمچه حاج شهباز برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از صندوق کارآفرینی امید، در این همایش عنوان شد که ترشی هفت بیجار قابلیت آن را دارد که به تمام نقاط ایران صادر و معرفی شود و این اقدام قطعا موجب شکوفا شدن اقتصاد این شهرستان می شود.
بسته بندی و نحوه معرفی محصولات یکی از راه های رشد و فروش ترشی هفت بیجار است که متاسفانه به این نکته توجه نشده است و صندوق کارآفرینی امید می تواند در این زمینه از تولیدکنندگان حمایت نماید. در صورتی که مسئولان استانی همکاری داشته باشند می توان نمایشگاهی از محصولات ترشی هفت بیجار در تهران و سایر مراکز استان ها دایر کرد.
استفاده از یک ماشین حمل مواد غذایی می تواند ترشی هفت بیجار را به کل ایران معرفی کند و تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در حمایت از چرخه تولید، توزیع و فروش می تواند راهگشای این امر باشد.
در ادامه اسکندری، دبیر اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: ظرفیت های گردشگری شهرستان بیجار ارزشمند است و با وجود مکان های مناسب گردشگری از این امکانات برای بهبود کسب و کار و اشتغال آنگونه که باید استفاده نشده است.
اسکندری یادآور شد: ظرفیت‏های رسانه‏ای و همچنین استفاده مناسب از شبکه‏های مجازی از جمله راهکارهای توسعه و معرفی این پتانسیل هاست.
وی خاطرنشان کرد: برای خروج شهرستان بیجار از حالت کنونی در بحث کسب و کار و اشتغال باید اختیارات کافی به مدیران شهرستان داده شود، احساس مسئولیت مدیران و همکاری بین دستگاه های اجرایی نیز از دیگر عوامل دخیل در این امر می باشد.
در پایان این جشنواره از ۱۰ تولید کننده برتر ترشی هفت بیجار تقدیر به عمل آمد.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.