صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / اختصاص بیش از ۳ هزار حلقه لاستیک ناوگان باری به خراسان رضوی

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خبر داد:

اختصاص بیش از ۳ هزار حلقه لاستیک ناوگان باری به خراسان رضوی

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: بر اساس مصوبه اخیر 3 هزار و 345 حلقه لاستیک ناوگان باری به استان اختصاص یافته که به تناسب میزان پیمایش و عملکرد میان کامیون‌داران توزیع می‌شود.

لاستیک اتوبوس و کامیون

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان با بیان این مطلب، اظهار کرد: با توجه به نیاز استان به واگن‌های امدادی مسقف برای صادرات و انتقال کالاهای صادراتی، این امر می‌تواند خود مشوقی برای ورود این نوع واگن‌ها به استان باشد.

وی ادامه داد: همچنین برای حل مشکل صادر کننده‌های استان طی مذاکرات و تفاهم‌های انجام شده ازبکستان نسبت به تامین ۲۰۰ واگن امدادی قول داد که نخستین مورد از این واگن‌ها به تعداد ۳۵ دستگاه امروز وارد استان شد و بقیه هم به مرور وارد می‌شود.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین با پیگیری راه آهن جمهوری اسلامی ایران ۳۰۰ واگن هم از تاجیکستان در آینده نزدیک وارد استان می‌شود و طی مذاکره با ترکمنستان نیز آن‌ها برای همکاری در این زمینه قول مساعد داده‌اند. 

اختصاص سهمیه ۳ هزار و ۳۴۵ حلقه لاستیک ناوگان باری به استان

رسولیان در ادامه با اشاره بحث ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، بیان کرد: سهمیه دیگری از لاستیک خودروهای باری به استان تعلق گرفت که به زودی در چارچوب مشخص توزیع می‌شود.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه اخیر ۳ هزار و ۳۴۵ حلقه لاستیک ناوگان باری به استان اختصاص یافت که به تناسب میزان پیمایش و عملکرد میان کامیون‌داران استان توزیع می‌شود.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ۸۵ درصد سهمیه جدید به ناوگان برون‌شهری و ۱۵ درصد هم دراختیار ناوگان درون شهری قرار می‌گیرد.

پیش از این هم طی دو مرحله ۱۹ هزار و ۵۰۰ حلقه لاستیک بین کامیون‌داران استان توزیع شده بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.