صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / محرومیت رانندگان مسافربری بجنوردی از مسافر به‌علت تکمیل نشدن کنار گذر شمالی
محرومیت رانندگان مسافربری بجنوردی از مسافر به‌علت تکمیل نشدن کنار گذر شمالی

محرومیت رانندگان مسافربری بجنوردی از مسافر به‌علت تکمیل نشدن کنار گذر شمالی

رئیس رانندگان و دارندگان ناوگان مسافربری خراسان‌شمالی گفت: تکمیل نشدن کنار گذر شمالی رانندگان مسافربری بجنوردی را محروم از مسافر کرده است.

پایانه مسافربری

«محمدحسن محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این‌که ساخت پروژه کنار گذر شمالی چندین سال است که آغاز شده است اما هنوز به پایان نرسیده است، افزود: تکمیل نکردن این پروژه سبب شده که ناوگان مسافربری شهرهای شمال از داخل شهر بجنورد عبور کنند در نتیجه ۴۰ درصد مسافران این شهر با این ناوگان جابجا می‌شوند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر امکانات اندک موجود در پایانه مسافربری موجب شده تا مسافران برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی برون‌شهری به پایانه مراجعه نکنند و به مسیرهای عبور خودروها مراجعه کنند که این امر به ضرر شهرداری، راننده و هم شرکت مسافربری است.

رئیس رانندگان و دارندگان ناوگان مسافربری خراسان‌شمالی تصریح کرد: مراجعه نکردن مسافر به پایانه مسافربری موجب شده تا هر راننده و یا مسافر یک نرخ کرایه اعلام کنند که این امر موجب متضرر شدن سه گروه مذکور است.

محمدی یادآور شد: اگر شهرداری تاکسی عمومی و یا اتوبوس‌های خط واحد را در مسیر پایانه مسافربری قرار دهند مسافران برای استفاده از ناوگان حمل و نقل برون‌شهری به پایانه‌ها مراجعه خواهند کرد.

این مقام مسئول زیاد بودن قیمت لوازم یدکی را یکی دیگر از مشکلات رانندگان حمل و نقل برون‌شهری استان دانست و گفت: هزینه تعویض روغن خودروها تا ۶۰ درصد افزایش یافته است.

به گفته وی، هر راننده در گذشته برای تعویض روغن خودروی خود ۶۰۰ هزار تومان هزینه پرداخت می‌کرد اما حال این رقم به یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان رسیده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.