چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / لیموچی: فکر نمی‌کردم تنها رقابت کنم

پس از پایان انتخابات کمیته‌ ملی پارالمپیک

لیموچی: فکر نمی‌کردم تنها رقابت کنم

نایب رییسی بانوان کمیته‌ ملی پارالمپیک پس از انتخاب در این پست، گفت‌: فکر نمی کردم قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل حال نایب رییسان شود و من تنها خودم برای نایب رییسی بانوان پارالمپیک رقابت کنم.

سیما لیموچی

به‌ گزارش ‌ایسنا، سیما لیموچی درباره انتخابش به عنوان نایب رییس بانوان  کمیته‌ ملی پارالمپیک، اظهار کرد: پیش از برگزاری این انتخابات تصور نمی‌کردم که قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل حال نایب رییسان نیز باشد و فکر می‌کردم و باید در جمع پیشکسوتان به رقابت بپردازم. به‌ هر حال باید اطلاع رسانی دقیقی در این زمینه  صورت می گرفت. بسیاری از افراد بازنشسته از جمله مشرف جوادی و رخشانی بعد از این که معاونت  ورزش حرفه‌ای و قهرمانی  وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که کسانی که بازنشسته هستند، باید قبل از شرکت در انتخابات انصراف خود را اعلام کنند، انصراف خود را از انتخابات اعلام کردند و من به عنوان تنها نماینده بانوان در این انتخابات شرکت کردم.

وی ادامه‌ داد: من امیدوار بودم در هیات ا جرایی کمیته‌ ملی پارالمپیک همانند سال‌های قبل حداقل چند نفر از بانوان حضور داشتند، اما متاسفانه در این دوره من به عنوان تنها زنی هستم که به عنوان نایب رییس بانوان در هیات اجرایی حضور دارم و از این نظر احساس تنهایی می‌کنم. امیدوارم که در مجامع های آینده ما شاهد حضور زنان بیشتری در انتخابات کمیته‌ ملی پارالمپیک باشیم.

لیموچی در ادامه، گفت‌: من هشت سال عضو هیات اجرایی و هشت سال عضو کمیته‌ زنان IPC بودم و در طی این سال‌ها سعی کردم استراتژی روز دنیا در خصوص ورزش زنان را به داخل کشور باز گردانم. البته برای نایب رییسی پیش از این دو بار اقدام کرده بودم که قبل از برگزاری انتخابات انصراف خود را اعلام کرده بودم، اما در این دوره اعضای مجمع طی تماسی که با من داشتند، تاکید کردند که در این دوره از نایب رییسی بانوان انصراف ندهم و در انتخابات شرکت کنم. امیدوارم که بتوانم با حضور خود در اعضای هیات اجرایی کمیته‌ ملی پارالمپیک شرایط خوبی را برای زنان رقم بزنم.

نایب رییسی بانوان کمیته‌ ملی پارالمپیک در پایان صحبت‌های خود گفت‌: تلاش خواهم کرد به عنوان نایب رییس بانوان کمیته‌ ملی پارالمپیک شرایط خوبی را فراهم کنم تا بتوانیم در آینده به نتایج خوبی در این بخش دست یابیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.