محمد زاهدنیا معاون فنی بیمه ایران با تشریح وضع عملکرد فنی بیمه ایران اعلام کرد: با تداوم برنامه اصلاح و بهبود شرکت، هم اکنون سهم پرتفوی بیمه های زندگی این شرکت که در سال گذشته ۴ درصد بود به ۸٫۵ درصد افزایش یافته و سهم بیمه درمان نیز با تعدیلات صورت گرفته به ۱۰ درصد رسیده است.
به گزارش کسب و کار نیوز، وی پس ازبیمههای_زندگی عمده رشد شرکت را در سایر رشته ها از جمله بیمه حملونقل کالا معادل ۶۴ درصد ، بیمه آتشسوزی ۵۶ درصد و بیمه بدنه اتومبیل را ۵۲ درصد اعلام کرد و در همین ارتباط در ۸ ماهه ۹۷، نسبت خسارت شرکت نیز از ۷۹ درصد به ۶۱ درصد کاهش یافته که در مجموع حاکی از بهبود عملکرد خسارت به میزان ۱۸ درصد میباشد.
محمدزاهدنیا ضمن تشکر از همت، تلاش و کوشش مجموعه مدیران و کارکنان وفادار و صدیق شرکت و شبکه نمایندگی حرفه ای متبوع، موفقیت های اخیر را مرهون سیاستگذاریهای شفاف مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و روحیه مشتری مدارانه مجموعه همکاران بیمه ایران دانست و افزایش اعتماد روز افزون و پایدار عامه مردم و سازمانها، مؤسسات و شرکتها را نیز در گرو قابلیت و توانمندی های ویژه و متمایز بیمه ایران در ایفای تعهدات در برابر بیمه گذاران شرکت دانست.
معاون فنی بیمه ایران با بیان اینکه بیمه ایران با دارا بودن ۱۱۰۰۰ مرجع درمانی طرف قرارداد خود، در مقایسه با سایر گیرندگان خدمات درمانی و نهادهای بیمه گری رتبه نخست را در پرداخت و ایفای بموقع تعهدات صورتحسابهای بیمه درمان در اختیار دارد، افزود: کارایی و کارآمدی اولین سامانه الکترونیکی بیمه درمان (سـدا) در کشور، سهولت دسترسی و رضایتمندی بیمهشدگان و مراجع درمانی را در پی داشته است.
زاهدنیا در خصوص حمایت بیمه ایران از اقتصاد ملی کشور، بر توسعه فعالیت واحد بیمه اتکایی و گسترش توافق نامه های کنسرسیومی داخلی اشاره کرد و به آن دسته از بیمه گذاران بیمه ایران که سرمایه بیمه خود را افزایش نداده اند، توصیه کرد در اسرع وقت ضمن مراجعه به دفاتر نمایندگی بیمه ایران در سراسر کشور نسبت به افزایش و روزآمدسازی سرمایه بیمهنامه بدنه اتومبیل، بیمهنامه آتش سوزی، مهندسی و سایر بیمهنامه های اموال خود اقدام نمایند.