صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / گلایه دختر دوومیدانی‌کار از دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی

گلایه دختر دوومیدانی‌کار از دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی

نایب قهرمان دوی ۶۰ متر با مانع قهرمانی آسیا از دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی دوومیدانی گلایه‌مند است.

الناز کمپانی - دوومیدانی

الناز کمپانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی دوومیدانی اظهار کرد: با توجه به اینکه در تمامی مسابقات اخیر طلایی شدم و رکورد خوبی به جا گذاشتم بازهم دلیل دعوت نشدنم به اردو را نمیدانم. دعوت نشدن به اردوی تیم ملی شوک بزرگی برایم بود. با شروع فصل و تمرینات به اردوی تیم ملی دعوت نشدم و بی انگیزه شدم.

وی ادامه داد: من می‌خواستم قبل از اینکه مصاحبه‌ای داشته باشم دلیل این موضوع را بدانم اما هیچ کس گویا دلیلش را نمی‌دانست. من از ۲۰ سالگی حدود ۸ – ۹ سال است که رکورددار ایران هستم، تا نزدیک مسابقات که اردویی وجود ندارد، بعد هم که تا دقیقه پایانی مشخص نیست که دختران به مسابقات اعزام می‌شوند یا نه. در نهایت هم تنها یک دختر اعزام می‌کنند، ۱۰ – ۲۰ پسر و تنها یک دختر!

کمپانی با بیان اینکه قبل از آغاز تمریناتش برای حضورش در اردوی تیم ملی با رییس فدراسیون اتمام حجت کرده بود گفت: با پایان لیگ دوومیدانی (اوایل آبان) با کیهانی صحبت کردم. به او اعلام کردم که این سال برای من مهم است. اگر نمی‌خواهد مرا به تیم ملی دعوت کند یا برای اعزام دختران به مسابقه قهرمانی آسیا برنامه‌ای ندارد من تمرینات خود را آغاز نکنم. می‌خواستم جای اینکه هزینه کنم و هیچ نتیجه‌ای هم نداشته باشد، به دنبال کار دیگری بروم تا درآمدی داشته باشم و وقتم تلف نشود. من تمریناتم را آغاز کردم ولی به اردوی تیم ملی دعوت نشدم.

نایب قهرمان دوی ۶۰ متر بامانع آسیا گفت: فدراسیون گفته بود در این سال تعداد بیشتری را انتخاب خواهد کرد، اما کسانی که مدال آور باشند. همیشه رسم بوده که کسانی را انتخاب کنند که مدال آور باشند اما همیشه هم دخترا و هم پسرا در مسابقه مدالی نمی‌گیرند مگر احسان حدادی و یک دو نفر دیگر.

رکورددار دوی ۶۰ و ۱۰۰متر مانع ایران خاطرنشان کرد: همیشه همه هزینه‌ها که با خودم بوده و خودم مربی می‌گرفتم اما موقع مسابقات هم دعوت نمی شوم. این سال‌های آخری است که می‌خواهم در این رشته حضور داشته باشم.اگر در این مسابقه قهرمانی آسیا مرا دعوت نکنند که شانسم را امتحان کنم دیگر در این رشته کار نمی‌کنم. این همه سال کار کردیم بس است دیگر.

وی در پایان گفت: من سال گذشته در قهرمانی آسیا داخل سالن تهران در رده دوم قرار گرفتم و رکورد ایران را نیز بهبود دادم که این رکورد هم در رنکینگ آسیا و هم جهانی ثبت شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.