چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / پیروزی پرسپولیس برابر پارس جنوبی در نیمه نخست
پیروزی پرسپولیس برابر پارس جنوبی در نیمه نخست

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

پیروزی پرسپولیس برابر پارس جنوبی در نیمه نخست

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در پایان نیمه اول با یک گل شاگردان تارتار را شکست دهد.

پرسپولیس و پارس جنوبی

به گزارش کسب و کار نیوز، دو تیم فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۱۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست با برتری یک گله شاگردان برانکو ایوانکویچ پایان یافت.

بازی در نیمه نخست، متعادل آغاز شد و جنگ در میانه‌های زمین برای توپ جریان داشت.

دو تیم، توپ را تا پشت محوطه جریمه حریف، خوب جلو می‌بردند اما بی‌دقتی در پاس آخر باعث می‌شد توپ به مهاجمان دو تیم نرسید و موقعیت خاصی تا دقیقه ۳۰ روی دروازه‌ها ایجاد نشود.

در دقیقه ۳۰ حرکت زیبای بازیکنان پرسپولیس با همکاری منشا، علیپور و عالیشاه به سمت چپ رسید تا شماره ۲ سرخ‌ها با پاس در عرض، علیپور را صاحب توپ کند و این مهاجم پس از عبور از مدافع پارس جنوبی با پای چپ توپ را به تور دروازه رحمان احمدی بچسباند.

پس از گل، سرخ‌ها بازی را در دست گرفتند و رحمان احمدی موقعیت تک به تک را از سعید حسین‌پور گرفت و مانع به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس شد.

پس از این موقعیت، پارس جنوبی هم فرصت‌های نصف و نیمه‌ای روی دروازه پرسپولیس ایجاد  کرد اما قدر آن‌ها را ندانست تا شاگردان تارتار نیمه اول را با شکست به اتمام برسانند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، شجاع خلیل‌زاده، سید جلال حسینی، احمد نوراللهی، آدام همتی، سعید حسین‌پور، شایان مصلح، علی علیپور، سیامک نعمتی و گادوین منشا

ترکیب پارس جنوبی: حمان احمدی، محمد ستاری، حامد نورمحمدی، محسن بنگر، سعید محمدی‌فر، شهرام گودرزی، محمد نوری، حسین پورامینی، نیما انتظاری، مجید علیاری، ابراهیم صالحی

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.